Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از اعلام آمادگی این شرکت برای برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی خبر داد و گفت: تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، خشایار‌‌‌ نیکزادفر با اعلام آمادگی این شرکت برای برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی گفت: پس از طی مراحل برگزاری فراخوان و سپس انتخاب مجری، هم‌اکنون شرکت مجری نمایشگاه مشخص و فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با استان‌ها و مراکز صنایع‌دستی هماهنگ شده است تا ضمن اطلاع‌رسانی در حوزه صنایع‌دستی، هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی را برای مشارکت در سی‌وچهارمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تشویق کنند.

مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی تصریح کرد: ما کارهای اولیه برای برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی را انجام می‌دهیم و در نظر داریم نمایشگاه را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار کنیم، اما در تاریخ معین‌شده در فراخوان نمایشگاه تابع دستورات این ستاد خواهیم بود.

نمایشگاه ملی صنایع دستی طی سال‌های گذشته در شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شد.

کد خبر 436554

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه گردشگری نمایشگاه کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نمایشگاه ملی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

مجید رحمانی خلیلی گفت: موافقت‌نامه اصولی ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، گردشگری ساحلی، واحد پذیرایی، هتل‌آپارتمان و مرکز تفریحی سرگرمی در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال در اولین جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری در سال جاری صادر شد.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه اخیر کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوز‌های لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد
  • برگزاری مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان/ کردستان مقصد ۳.۵ میلیون نفر گردشگر نوروزی
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود