Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@05:38:38 GMT

کمیسیون صنایع و معادن از ایران خودرو بازدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۸۷۱

کمیسیون صنایع و معادن از ایران خودرو بازدید می‌کند

اعضای کمیسیون صنایع و معادن به منظور استماع گزارش مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در هفته جاری از این گروه صنعتی بازدید می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (12 مرداد ماه) خود، میزبان امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونان وی خواهد بود تا عملکرد این وزارتخانه در حوزه صنعت مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه‌شنبه(14 مرداد ماه) جهت پاسخ به سوالات حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون، حسن محمدیاری نماینده طوالش، رضوان شهر و ماسال، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه و برخوار در کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهد شد.

براساس این گزارش استماع گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان مربوطه در خصوص عملکرد کاری این وزارتخانه دستورکار دیگر کمیسیون صنایع در جلسه روز سه شنبه خواهد بود.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن سه شنبه عصر(14 مرداد ماه )از گروه صنعتی ایران خودرو به منظور استماع گزارش مدیرعامل این گروه صنعتی بازدید می کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس کمیسیون صنایع و معادن گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در حال حاضر امکان سفر بدون روادید نیمی از مردم دنیا به ایران وجود دارد.

به گزارش مهر، سید عزت‌الله ضرغامی، روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل موزه ملی ایران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم به حوزه گردشگری توجه ویژه‌ای دارد و در جدیدترین اقدام، دولت با لغو روادید ۳۳ کشور دنیا موافقت کرد که یک گام بزرگ برای حوزه گردشگری به حساب می‌آید.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: البته پیشنهاد ما لغو روادید با ۶۰ کشور بود که در دولت با لغو روادید با ۳۳ کشور موافقت شد. با این لغو روادید‌های انجام شده در حقیقت امکان سفر نیمی از مردم دنیا به ایران بدون دریافت روادید فراهم شده است.

وی افزود: متأسفانه برخی از رسانه‌های خارجی با دنبال کردن پروژه ایران‌هراسی به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه و رونق گردشگری هستند. ما با مسئله‌ای به نام ایران‌هراسی روبه‌رو هستیم و گردشگری می‌تواند با این پدیده مقابله کند.

ضرغامی ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی در دولت سیزدهم کار‌های بسیار خوبی انجام شده است. با موافقت دولت خوشبختانه بیمه ۱۰ هزار هنرمند صنایع‌دستی پیگیری شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: همچنین با دستور رئیس‌جمهوری مقرر شد در ورودی تمامی شهر‌های کشور بازارچه صنایع‌دستی ایجاد شود. این در حالی است که برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در مراکز فرهنگی تحت اختیار این وزارتخانه و نیز پایگاه‌های ملی و جهانی فروش صنایع‌دستی انجام شود.

ارتباط ما با کمیسیون فرهنگی از جنس همفکری است

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین با اشاره به برپایی نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و قدردانی از رئیس و اعضای این کمیسیون خاطرنشان کرد: ارتباط و همکاری ما با کمیسیون فرهنگی مجلس از جنس همفکری است و خوشبختانه همکاری‌های خوبی باهم داریم.

در این نشست همچنین معاونان وزارت میراث‌فرهنگی و نیز رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به بیان نظر و ارائه گزارش پرداختند.

دیگر خبرها

  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن
  • ضرغامی: نیمی از مردم دنیا می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»