Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری نخستین جشنواره شهید مدرس با هدف ارزیابی و ارتقای عملکرد مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات کشور و مردم خبر داد.

به گزارش ایسنا، بابک نگاهداری در تشریح اهداف و دستاوردهای نخستین جشنواره شهید مدرس گفت: طراحی نخستین جشنواره شهید مدرس به منظور ارزیابی و ارتقای عملکرد مجلس از طریق ایجاد سازوکاری تخصصی، با بهره گیری از نظرات کارشناسان و عموم مردم در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره به دنبال ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف قوه مقننه از طریق تعیین شاخص‌های تخصصی و کارشناسی است، افزود: معرفی نمایندگان، کمیسیون‌ها، مدیران و کارمندان برتر مجلس شورای اسلامی به ارتقای انگیزه و بهره‌وری بخش‌های مختلف مجلس منجر شده و فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم را تقویت خواهد کرد.

نگاهداری با اشاره به اینکه حل مشکلات امروز کشور در سایه فعالیت جهادی میسر خواهد شد، معرفی و تشویق نمایندگان، مدیران و کارمندان دلسوز، جهادی و تلاشگر مجلس شورای اسلامی را از اهداف این جشنواره برشمرد.

وی با اشاره به رویکرد مردمی‌سازی مجلس یازدهم، بهره گیری از نظرات عموم مردم در سنجش و ارزیابی عملکرد نمایندگان و دیگر بخش‌های مجلس را از مهم‌ترین محورهای  جشنواره دانست و تاکید کرد: در جشنواره شهید مدرس بخش ویژه مشارکتهای مردمی، در راستای تقویت مشارکت مردم در امور مرتبط به نقش‌ها و ماموریت‌های مجلس، بهترین پیشنهادات و طرح‌های مردمی ارسالی در زمینه حل مسائل کشور و مردم را معرفی و از آنها قدردانی می کند.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، هوشمندسازی، شفاف‌سازی و کار آمدسازی را از دیگر رویکردهای مهم جشنواره در تعیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد مجلس دانست.

بر اساس این گزارش، جشنواره شهید مدرس هر ساله در سالگرد شهادت شهید آیت الله مدرس برگزار می‌ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی بزرگ مردم غیور شهر کرج در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی و محکومیت استمرار جنایات علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه برگزار می‌شود.

این مراسم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از مقابل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج به سمت آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار می‌شود و مردم بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی فریاد می‌زنند.

کد خبر 6081406

دیگر خبرها

  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب
  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد