Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با ثبت رکود ۳۳ درصدی در آمریکا و فراتر رفتن میانگین بیکاری از سطح ۱۰ درصد، واشنگتن با فاجعه اقتصادی بی سابقه از ۹۰ سال پیش، دست و پنجه نرم می‌کند.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز ، آمریکا با بیشترین رکود اقتصادی از حدود ۹۰ سال پیش و به طور مشخص از سال ۱۹۲۹ مواجه شده است، سالی که به فروپاشی گسترده معروف است و در آن طی سه ماه رکود ۳۳ درصدی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسکای نیوز با اشاره به تحلیل کارشناسان اقتصادی تاکید می‌کند که شک و تردید‌های بسیاری در خصوص اقتصاد آمریکا وجود دارد، کشوری که اکنون شاهد وخامت تاریخی در تولید ناخالص داخلی است.

براساس این تحلیل‌ها خطر بحران اقتصادی آمریکا با بحران بهداشتی همراه شده، بحرانی که تاکنون ۱۰ میلیون شغل را از بین برده و جان بیش از ۱۵۰ هزار شهروند آمریکایی را گرفته است.

کارشناس مسائل اقتصادی آمریکا به اسکای نیوز می‌گوید: شاهد افزایش میانگین بیکاری هستیم. علت آن، موفق نشدن دولت در تسلط بر شیوع ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید

شدیدترین کاهش حجم اقتصاد آمریکا در ۷۰ سال اخیر

براساس اسن گزارش وزارت بازرگانی آمریکا به افزایش میانگین بیکاری و عبور آن از ۱۰ درصد اذعان کرده است.

اسکای نیوز در پایان گزارش خود تاکید کرد که کنگره آمریکا برای تصویب قوانین جدیدی تلاش می‌کند که به کسانی که شغل‌های خود را از دست داده اند، کمک کند و به فاجعه اقتصادی پایان دهد؛ فاجعه‌ای که از چندین دهه پیش در آمریکا بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بی خانمان ها در آمریکا رکود اقتصادی بی کاری در آمریکا ویروس کرونا اسکای نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟

براساس گزارش‌های آماری مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، «میانگین سن فوت‌شدگان در کشور برابر با ۶۶.۲ سال است.»

به گزارش مهر، بر اساس گزارش‌های آماری مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میزان نرخ خام فوت کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۵.۳ در هزار نفر جمعیت بوده است که استان گیلان با نرخ ۷.۴ در هزار نفر جمعیت بیشترین نرخ فوت و استان کهگیلویه و بویر احمد با نرخ ۳.۹ در هزار نفر جمعیت کمترین نرخ فوت را در بین استان‌ها داشته‌اند.

بر اساس این گزارش بیشترین تعداد فوت شدگان مربوط به گروه سنی ۸۹-۸۵ سال است، به طوری که ۹/۹ درصد از کل فوت شدگان مرد و ۱۲.۵ درصد از کل فوت شدگان زن مربوط به این گروه سنی بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر
  • پیام جدید ایران به آمریکا و هشدار بی‌سابقه به رژیم اسرائیل
  •  انگلیس: اگر به کنسولگری ما حمله شود، شدیدا پاسخ می‌دهیم+فیلم
  • بازتاب حملات ایران در آمریکا
  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟
  • ادعای ان‌بی‌سی نیوز: آمریکا برای حمله‌ای بزرگ در اسرائیل آماده می‌شود
  • بازداشت عضو «حزب اسلامی» حکمتیار در آمریکا