Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@22:38:03 GMT

استون ویلا همچنان به دنبال مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۳۸۷

خرداد: استون ویلا بعد از قطعی کردن قرارداد ساماتا به دنبال یک مهاجم دیگر است و به همین خاطر مهدی طارمی را مدنظر قرارداده که بعد از پیوستن به ریوآوه از تیم الغرافه توانسته است درخشش خوبی داشته باشد.
البته ۲۸ سال سن طارمی شانس او را برای انتقالات کمتر می کند. او چند سال بعد از کابوس مشکلات اجرایی که انتقالش را به لیگ ترکیه منتفی کرد توانست بالاخره در پرتغال و در همان فصل اول ارزش های بالای بازی خودش را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او البته به سبب همین درخشش مورد توجه چند تیم پرتغالی نیز قرار گرفته است و جذب او می تواند قدرت هجومی تیم را بالا ببرد.
باشگاه ریو اوه پرتغال در حال بررسی پیشنهادهای رسیده برای مهدی طارمی است تا بهترین تصمیم را برای فصل بعد این بازیکن بگیرد.
منبع: ایسنا برچسب ها: استون ویلا ، مهدی طارمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: استون ویلا مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ

به گزارش ورزش سه، از مدت‌ها قبل جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ قطعی شده و از طرف دیگر سران این تیم مدت‌هاست به دنبال یک جانشین برای او می‌گردند.
پس از اینکه ژابی آلونسو پیشنهاد مونیخی‌ها را رد کرد و از طرفی ناگلزمان با آگاهی از وضعیت بایرن، قراردادش را با آلمان تمدید کرد، گزینه‌های اصلی آنها از دست رفته و اونای امری یکی از نام‌هایی بوده که در روزهای اخیر توسط رسانه‌های آلمانی مطرح شده است.
امری تا سال ۲۰۲۷ با استون ویلا قرارداد دارد و ارتباط بسیار خوبی با مالکان بایرن مونیخ دارد که همین موضوع عاملی شده تا این اتفاق بسیار قریب الوقوع باشد اما بیلد معتقد است که امری تنها در شرایطی می‌تواند خوب کار کند که ارکان باشگاه و تیم را با نظر مستقیم خودش آماده کند. او در استون ویلا از دوستانش در سویا برای امور مدیریتی استفاده کرد و از پائو تورس و الکس مورنو برای حضور در این تیم دعوت کرد. 

امری استون ویلا را به لیگ قهرمانان اروپا بازگردانده و از این منظر پروژه آنها شرایط خوبی دارد اما قطعاً امری نمی‌توانند در پروژه یک تیم بزرگتر، شرایط بهتری داشته باشد.
مکس ابرل مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره این انتخاب گفت: ما در حال مذاکرات بسیار گسترده‌ای هستیم. مربی بعدی مجبور نیست آلمانی صحبت کند اما او باید به زبان انگلیسی مسلط باشد. ما در حالت ایده آل دوست داریم تا پایان آوریل (اواسط اردیبهشت) از مربی جدید رونمایی کرده باشیم.

دیگر خبرها

  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی