Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تمدید دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران در هفته جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم‌های جدید ستاد ملی کرونا برای این استان اظهار کرد: طی هفته جاری طرح ترافیک در پایتخت به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور و تجمع مردم در اماکن مختلف به ویژه سیستم حمل‌ونقل عمومی به شیوع گسترده‌تر این ویروس در تهران منجر شد و امید است تعلیق طرح ترافیک نقش مهمی در مدیریت این جریان داشته باشد.

استاندار تهران تأکید کرد: دورکاری و کاهش یک سومی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران این هفته نیز تمدید شد.

محسنی‌ بندپی گفت: ساکنان و شهروندان استان تهران از حضور در اماکن شلوغ و پرجمعیت خودداری کرده و در صورت حضور تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را رعایت کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک به ویژه در اماکنی همچون پاساژها و مراکز شلوغ تشدید می‌شود و از شهوندان و اصناف مختلف درخواست می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

فوت 43 راننده تاکسی‌ درون شهری به دلیل ابتلا به کروناافزایش بستری بیماران کرونایی در سنین 20 تا 29 سال در تهران/ بالاترین میزان ابتلا به کرونا در مناطق شرقی تهرانآخرین آمار کرونا در کشور| فوت 197 نفر در 24 ساعت گذشته

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا شهرداری تهران بیشتر بخوانید... افزایش بستری بیماران کرونایی در سنین ۲۰ تا ۲۹ سال در تهران/ بالاترین میزان ابتلا به کرونا در مناطق شرقی تهران فوت ۴۳ راننده تاکسی‌ درون شهری به دلیل ابتلا به کرونا آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افزایش بستری بیماران کرونایی در سنین ۲۰ تا ۲۹ سال در تهران/ بالاترین میزان ابتلا به کرونا در مناطق شرقی تهران فوت ۴۳ راننده تاکسی‌ درون شهری به دلیل ابتلا به کرونا آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا شهرداری تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۲ شهادت ۲ مرزبان در هنگ مرزی سردشت ۳ توضیحات پلیس درباره فیلم تیراندازی خونین اوباش در سعادت‌آباد ۴ نظر موافق کمیسیون آموزش مجلس با برگزاری کنکور ۵ جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد ۶ تصمیم مجلس برای ارائه طرح دو فوریتی عدم برگزاری تمام کنکورها ۷ سود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان/ اختصاص سهام ترجیحی شرکت‌های صندوق به فرهنگیان ۸ ۶ روش تمدید غیرحضوری دفترچه‌های تأمین اجتماعی مهمترین اخبار اجتماعی برخی "مادران شاغل" بارداری خودشان را در محل کار مخفی می‌کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید! "رمدسیویر و فایپیراویر" چگونه توزیع می‌‌شوند؟ دریافت هزینه "خدمات فضای مجازی" توسط مهدهای کودک غیرقانونی است بساط جذب سردفتر با ماده ۶۹ قانون دفاتر جمع می‌شود؟! مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری تهران ویروس کرونا شهرداری تهران ابتلا به کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل

دریافت 121 MB کد خبر 6079920

دیگر خبرها

  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • طرح ۲ هزار دستگاه واگن به ناوگان مترویی کشور محقق شده است
  • تحول ریلیِ دولت سیزدهم با محوریت وزارت کشور
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد