Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان در واکنش به خبر تسنیم در ارتباط با نبود ماسک و پارچه تولید ماسک در استان کرمان گفت: از کمبود ماسک در استان خبر دارم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا استان کرمان ظهر امروز به ریاست محمدجواد فدائی استاندار کرمان و با حضور جمعی از مسئولان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه استاندار کرمان نسبت به خبر تسنیم مبنی نبود ماسک در داروخانه‌ها و نبود پارچه برای تولید ماسک در کارگاه‌ها اظهار داشت: از کمبود ماسک در استان خبر دارم و اگر خبر نداشتم جلسات متعدد برای تهیه و تولید ماسک در استان نمی‌گذاشتیم و پیگیریم تا تعداد تولید ماسک افزایش پیدا کند.

نبود ماسک در داروخانه‌های کرمان/ کارگاه‌های تولیدی پارچه‌ ندارند/ آقای استاندار؛ از کمبود ماسک خبر دارید؟استاندار کرمان: تعلل در نظارت دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای غیرقابل قبول استاستاندار کرمان: 80 درصد تخت‌های بیمارستانی و 95 درصد تخت‌های ICU استان کرمان اشغال است

وی با بیان اینکه جلسه سوم است که راجع به ماسک و مشکلات آن در استان کرمان صحبت می‌کنیم یادآور شد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا مشکل کمبود ماسک در استان کرمان داشتیم و از این رو مراکز متعددی شروع به تولید ماسک کردند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تولید ماسک در استان کرمان به جایی رسید که با افزایش تولید روبه‌رو شدیم و بعضی کارگاه‌ها تعطیل شدند ادامه داد: با اجباری شدن استفاده از ماسک دوباره با کمبود ماسک در استان روبه‌رو شدیم و این کارگاه‌ها مجددا فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار صنعت، معدن و تجارت استان روزانه 200 هزار ماسک در استان کرمان تولید می‌شود گفت: در حال حاضر کمبود ماسک در استان کرمان نداریم و قیمت‌های ماسک تعیین شده است و بر اساس این قیمت‌ها ماسک در بازار عرضه می‌شود.

در این جلسه مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در مورد لوازم و تجهیزات پزشکی به طور خاص ماسک و تامین پارچه مورد نیاز آن گزارشی ارائه کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه 55 واحد اولیه ماسک در سامانه ثبت‌نام کردند اظهار داشت: 370 هزار متر پارچه از طریق بسیج اصناف تامین شده و در حال توزیع بین این واحدها است.

وی با اشاره به قیمت‌گذاری ماسک در استان کرمان گفت: جلساتی داشتیم و کارگروه‌هایی تشکیل و برای سه مدل ماسک تولیدی در استان قیمت‌گذاری شده است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه قیمت ماسکی که از مسیر سایت تامین پارچه می‌شود 1500 تومان است افزود: تعدادی از واحدها به صورت غیرمستقیم تامین پارچه دارند که 20 درصد اجازه افزایش قیمت دارند و قیمت آنها 1800 تومان است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید استان به  حدود 200 هزار عدد ماسک در روز در حوزه‌های مختلف کارگاه های بسیج، سمن‌ها و واحدهای صنعتی است گفت: تامین پارچه برای ماسک در استان ادامه دارد براساس سهمیه‌بندی انجام شده به واحدها تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری کرمان ویروس کرونا استان کرمان بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: گزارشی از کمبود امکانات بیمارستانی در استان کرمان نداریم استاندار کرمان: روند کاهشی آمار ازدواج در استان کرمان سست شد / دریافت وام ازدواج باید آسان شود استاندار کرمان: توزیع کمک‌های مومنانه در استان براساس شناسایی دقیق نیازمندان انجام شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: گزارشی از کمبود امکانات بیمارستانی در استان کرمان نداریم استاندار کرمان: روند کاهشی آمار ازدواج در استان کرمان سست شد / دریافت وام ازدواج باید آسان شود استاندار کرمان: توزیع کمک‌های مومنانه در استان براساس شناسایی دقیق نیازمندان انجام شود واژه های کاربردی مرتبط استانداری کرمان ویروس کرونا استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۶ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۷ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ ۸ معاون وزیر راه: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه ‌تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: به اسم خصوصی‌سازی "هفت‌تپه" را تاراج کردند/ موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم انتقاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بی‌توجهی به خودکفایی مرغ در ایران /‌ چرا تحریم مرغ انگلیسی برداشته شد؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمان ویروس کرونا استان کرمان استانداری کرمان ویروس کرونا استان کرمان ماسک در استان کرمان کمبود ماسک در استان استاندار کرمان تولید ماسک کمبود ماسک ویروس کرونا تامین پارچه برای حمایت کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های در معرض سیل از فردا تخلیه شوند

محمدمهدی فداکار شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه جاری در شورای اداری استان کرمان که در سالن استانداری کرمان برگزار شد، گفت: میزان بارش‌ها در هفته جاری برای استان کرمان و به‌ویژه در جنوب استان در حجم بالا پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی که این هفته وارد کشور می‌شود، سینوسی هست و در سراسر استان کرمان پیش‌بینی بارش باران شده است، افزود: عمق بارندگی‌ها در قلعه‌گنج، منوجان، جازموریان، رودبار، ریگان و نرماشیر است و این در شرایطی‌ است که این مناطق به علت شرایط جغرافیایی در مقابل سیل آسیب پذیر هستند. 

فداکار با یادآوری اینکه آب باران از استان سیستان و بلوچستان هم به سمت جنوب کرمان و منطقه جازموریان می‌آید، تصریح کرد: این بارش یک نعمت الهی است و همه کمک کنند که این رحمت الهی برای مردم ایجاد زحمت نکند.

وی بیان کرد: با مدیران دستگاه‌های زیرساختی و فرمانداران در استان کرمان صحبت شده و ستاد‌های بحران برگزار می‌شود و آخرین گزارش‌ها را فردا دریافت می‌کنیم.

استاندار کرمان از آموزش و پرورش خواست تا مدارس را برای اسکان اضطراری آماده کنند. 

فداکار با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های باید در صورت بروز حادثه ناشی از بارندگی‌ها پای کار باشند و پشتیبانی، مدیریت و کمک کنند، حضور فرمانداران، شهرداران و دهیاران در صحنه حادثه را ضروری خواند.

وی گفت: مدیران با بهره‌گیری از توان سران طوایف، ائمه جمعه و جماعات و سپاه برای تخلیه مردم از روستا‌های در معرض سیل از فردا اقدام کنند و نگذارند، مردم دچار چالش شوند؛ زیرا احتمال خطر جدی است.

استاندار کرمان نسبت به بسته شدن راه‌ها بر اثر بارش شدید باران طی روز‌های آینده هشدار داد و خواستار تدبیر لازم برای کمک‌رسانی به مردم شد.

وی با بیان اینکه راهداری باید همه پل‌هایی را که وجود دارد و مسدود ه شده است، چک کند، افزود: سیل بند‌های تخریب‌شده هم چک و تعمیر شود و امشب و فردا این دهانه‌ها تخلیه شوند تا آب عبور کند. 

استاندار افزود: ارتباطات یک ضرورت اولیه برای کمک‌رسانی به مردم در منطقه است و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا از دکل‌های مخابراتی مراقبت کنند که دچار چالش نشوند.

وی از آغاز فصل برداشت در مناطق جنوبی استان کرمان خبر داد و افزود: کشاورزان با راهنمایی جهادکشاورزی باید برداشت‌ها را تا بعدازظهر فردا تعیین‌تکلیف و مزارع را حفظ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • ویتامینی که کمبود آن سبب احساس خستگی می‌شود
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • کمبود این ویتامین سبب سر درد می‌شود
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • منبع دوم داروی فاکتور۸ کشور با تولید یک شرکت دانش‌بنیان
  • روستا‌های در معرض سیل از فردا تخلیه شوند
  • کاهش کمبود‌های دارویی به ۱۱۲ قلم
  • هشدار جدی نسبت به کمبود دارو و سرگردانی مردم