Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:12:30 GMT

«علاالدین بروجردی» معاون بین الملل دانشگاه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۷۲۴

«علاالدین بروجردی» معاون بین الملل دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، مراسم معارفه دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،  بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه، مهدی نوید ادهم سرپرست دبیرخانه هیأت مؤسس، آقای فتحی رئیس دفتر هیات امنا و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

در مراسم معارفه معاون جدید بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی، دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنا، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس شیخ عطار مسئول سابق تمشیت معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی و دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این مراسم یاد و خاطره مرحوم مهندس حسین شیخ الاسلام معاون فقید امور بین الملل دانشگاه گرامی داشته شد.

همچنین در این مراسم حکم انتصاب دکتر بروجردی به عنوان معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه توسط دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی به وی اعطا شد که متن آن به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علاءالدین بروجردی

سلام علیکم؛

به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در امور بین الملل، به موجب این حکم به عنوان «معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه » منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی و برون مرزی و تأکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی، براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید:

۱. برنامه‌ریزی مدیریت راهبردی به منظور گسترش نقش بین المللی دانشگاه و جذب حداکثری دانشجویان غیرایرانی

۲. ارتقای کیفیت شعب در کشورهای منطقه با حضوری فعال و الهام بخش

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید

محمدمهدی طهرانچی

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه ای که به مهندس شیخ عطار اعطا شد از زحمات و تلاشهای آن جناب در دوران مسئولیت تمشیت معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه به ویژه پس از ارتحال مرحوم مهندس شیخ الاسلام که از شخصیت های انقلابی و اثرگذار در دانشگاه بود، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4988137 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مهدی طهرانچی علاءالدین بروجردی دانشگاه آزاد مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پروتکل های بهداشتی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز