Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، فاطمه بی گم سیدی مدیرکل امور بانوان تبلیغات اسلامی قزوین، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، خدیجه تقی پور مسئول جمعیت بانوان فرهیخته استان قزوین روز شنبه با حجت الاسلام زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه محمدبیگی در این دیدار اظهار کرد: پیش از این دغدغه‌های مهم بانوان در حوزه اجرا مورد توجه قرار نمی‌گرفت که در این راستا پیگیر یک حرکت ماندگار با محوریت گام دوم انقلاب هستیم.

وی افزود: در حال حاضر نیازمند سیاست‌ها و برنامه‌های روزآمد متناسب با دغدغه‌های زنان هستیم، زیرا حوزه زنان و خانواده چالش‌های زیادی در زمینه قوانین دارد که باید آنها را اصلاح کنیم.

محمدبیگی بیان کرد: امیدواریم با تعامل دستگاه‌های اجرایی مانند تبلیغات اسلامی سیاست گذاری ها در حوزه زنان و خانواده متناسب با گام دوم انقلاب پیش بینی و اجرایی شود.

وی از ارائه طرح تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده در مجلس خبر داد و گفت: پیگیر تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده هستیم و کارشناسان خوبی هم در این زمینه در مجلس حضور دارند و با توجه به تیم خوبی که وجود دارد، با اخذ رأی در مجلس می‌توانیم طرح ماندگاری را عملیاتی کنیم.

در پایان این نشست فاطمه بیگم سیدی به عنوان مدیرکل امور بانوان تبلیغات اسلامی قزوین معرفی شد.

کد خبر 4987984

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تبلیغات اسلامی قزوین ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه تبلیغات اسلامی مدیرکل امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی