Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در شاهرود پس از شلیک پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: دو سارق جوان اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه خودرو و با حضور شبانه در سمنان، به سرقت از چند منزل اقدام کرده و قبل از حضور مأموران، از محل متواری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اعلام مشخصات خودرو توسط مرکز پیام استان سمنان به همه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ساعتی بعد خودروی سارقان در دامغان رؤیت شد و راننده به فرار اقدام کرد و دو خودروی گشت دامغان، به تعقیب وی پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از حضور خودروی سارقان در شاهرود سخن گفت و اظهار کرد: پس از هماهنگی گشت‌های دامغان، چند اکیپ گشتی شاهرود نیز به تعقیب خودرو پرداخته که راننده با حرکات مخاطره‌آمیز و حرکت برخلاف مسیر خیابان‌های شهر، کماکان درصدد فرار از دست مأموران است.

کریمی با بیان اینکه چند شلیک هوایی و دستور ایست هم مانع از تسلیم سارقان نشد، گفت: درنهایت شلیک گلوله توسط مأموران به لاستیک‌های خودرو و سدکردن راه آن با خودرو گشت‌های انتظامی، خودروی سارقان را پس از برخورد با دو خودرو پلیس شاهرود متوقف کرد.

او از دستگیری سارقان که یکی از آنان با شلیک گلوله زخمی شده بود، خبر داد‌ و افزود: درنهایت سارقان به چندین فقره سرقت منزل در سمنان و دامغان اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های نامبردگان در استان‌های دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی کریمی شلیک گلوله پلیس دستگیری فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!