Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@03:34:02 GMT

علاءالدین بروجردی معاون بین المللی دانشگاه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۸۹۳

علاءالدین بروجردی معاون بین المللی دانشگاه آزاد شد

مراسم معارفه معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه علاءالدین بروجردی، معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور  علی اکبر ولایتی، رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها به صورت ویدئوکنفرانس  در این مراسم حضور داشتند.

در مراسم معارفه معاون جدید بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی، ولایتی، رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیخ عطار، مسئول سابق تمشیت معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی و علاءالدین بروجردی، معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این مراسم یاد و خاطره مرحوم مهندس حسین شیخ الاسلام معاون فقید امور بین الملل دانشگاه گرامی داشته شد.

تصویب برگزاری مجازی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاددولت بدهی 2000 میلیاردی به دانشگاه آزاد را پرداخت نمی‌کندثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد آغاز شد

همچنین در این مراسم حکم انتصاب دکتر بروجردی به عنوان معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه توسط  ولایتی و طهرانچی به وی اعطا شد که متن آن به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علاءالدین بروجردی

سلام علیکم؛

به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در امور بین الملل، به موجب این حکم به عنوان «معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه » منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی و برون مرزی و تأکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی، براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید:

1. برنامه‌ریزی مدیریت راهبردی به منظور گسترش نقش بین المللی دانشگاه و جذب حداکثری دانشجویان غیرایرانی

2. ارتقای کیفیت شعب در کشورهای منطقه با حضوری فعال و الهام بخش

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید

محمدمهدی طهرانچی

همچنین طهرانچی طی نامه ای که به مهندس شیخ عطار اعطا شد از زحمات و تلاشهای آن جناب در دوران مسئولیت تمشیت معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه به ویژه پس از ارتحال مرحوم مهندس شیخ الاسلام که از شخصیت های انقلابی و اثرگذار در دانشگاه بود، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... تصویب برگزاری مجازی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دولت بدهی ۲۰۰۰ میلیاردی به دانشگاه آزاد را پرداخت نمی‌کند ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد آغاز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصویب برگزاری مجازی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دولت بدهی ۲۰۰۰ میلیاردی به دانشگاه آزاد را پرداخت نمی‌کند ثبت نام پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد آغاز شد واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ سند جدید درباره ماجرای هیئت علمی‌شدن دختر روحانی/ ابهامات تشدید شد ۲ امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است ۳ واگذاری سهام عدالت به ۶ دهک پایین درآمدی طبق طرح جدید مجلس ۴ هشدار عضو کمیسیون اقتصادی:مردم با احتیاط وارد بورس شوند ۵ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند ۶ بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس ۷ روحانی درگذشت والده عراقچی را تسلیت گفت ۸ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر مهمترین اخبار سیاسی روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت؛ خانواده و فضای مجازی در دستورکار نمایندگان لزوم تغییر در شیوه عملکرد مدیریتی کشور/همچون "شهید باقری" باید مجاهدت کرد مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی علاءالدین بروجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی استان ثبت نام کردند و تحصیل خود را از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌کنند.

مهران محسنی افزود: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسئول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسئول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند