Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری در گفتگوی تلویزیونی با مردم در خصوص مراسم عزاداری ماه محرم و صفر، ۲ هزار نفر از مداحان بسیجی به رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) نامه‌ای به ایشان نوشتند.

متن این نامه به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

با سلام و تحیت و تجدید بیعت، به تأسی از رهنمودهای حضرتعالی به مناسبت عید قربان و تبیینِ نقشه راهِ عزاداری در محرم‌الحرام، محضرتان معروض می‌داریم فرمایشات مطاع حضرتعالی پیرامون بزرگداشت اقامه عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تکریم شعائر اهل بیت، فصل‌الخطاب جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک، یکی از درس‌های عاشورا، اجرای منویات رهبری، ولایت دینی جامعه و عقلانیت دینی است و بیانات گهربارتان، نصب‌العین جامعه ستایشگران مذهبی دینی، اعم از همه نهادهای مذهبی، مادحین، شاعران و مدیران هیآت مذهبی می‌باشد.

امام عزیز، همان‌طور که فرمودید؛ توصیه من به هیآت، منبری‌ها و مداح‌ها این است که هر کاری می‌کنید ببینید ستاد ملی مبارزه با کرونا چه می‌گوید و من به توصیه این عزیزان عمل می‌کنم؛ محضر مبارکتان عرض می‌داریم که حجت بر همه عزاداران حسینی تمام شد و جامعه ستایشگران مذهبی نیز خود را تابع و ملزم به نظرات ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌داند و قطعاً سایر اظهار نظرات وجاهت شرعی و عرفی ندارد.

جامعه ستایشگران مذهبی تکلیف‌مدارانه در سنگر مقدس دفاع از ارزشها، خود را ملزم به رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌داند و از هرگونه افراط- تفریط و با هر نیتی که درصدد تفرقه و ضربه به هیآت مذهبی داشته باشند جلوگیری خواهد کرد.

هیآت مذهبی، ذاکرین و شاعران انقلابی، ضمن تجدید پیمان و استقامت بر آموزه‌های انقلاب، با تقویت اراده و باورهای مذهبی در سنگر امیدآفرینی و آرامش‌بخشی به آحاد جامعه حضور جدی و مؤثر خواهد داشت و انشاالله با الطاف حق‌تعالی، دعای خیر حضرتعالی و زحمات کادر خدوم درمانی، شر این ویروس منحوس از جامعه اسلامی ریشه‌کن خواهد شد.
 

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ

کد خبر 4988070

منبع: مهر

کلیدواژه: مداحان مقام معظم رهبری ویروس کرونا ماه محرم و صفر ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی کنگره امام سجاد کنفرانس بین المللی فعالیت های قرآنی عید سعید قربان ماه محرم سازمان اوقاف و امور خیریه سهروردی معرفی نشریات رسول جعفریان تفسیر قرآن حجت الاسلام محمد قمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!

فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!

دیگر خبرها