Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:26:09 GMT

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رابط بین مردم و نظام است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۱۱۵۸

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رابط بین مردم و نظام است

گروه استان‌ها_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از انقلاب و تنها نهادی است که در تعامل و ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با اقشار مختلف مردم و جامعه قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، عباس سروری امروز در نشست خبری به مناسبت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از انقلاب و تنها نهادی است که در تعامل و ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با اقشار مختلف مردم و جامعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ویژگی بارز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم در موضوع تحقق و دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک الگو برای ملت‌های ظلم‌ستیز در دنیا محسوب می‌شود افزود: باید تلاش کرد که عواملی که سبب استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود را در جامعه زنده نگه داشت.

سروری با بیان اینکه مردم همواره با حضور حداکثری و باشکوه خود توطئه استکبار جهانی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی می‌کنند ‌و موجب برافراشته شدن پرچم نظام اسلامی هستند بیان کرد: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان رابطه و تعامل بسیار خوبی دارد.

کاشانی‌ها هر خانه را یک حسینیه کنند/ توصیه نسبت به عدم برگزاری مراسمات تجمعیترکمن‌های عزیز خراسان شمالی امسال مراسمات عید قربان را تعطیل کنندقم|مراسمات عزاداری محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران و نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به‌عنوان نظامی مبتنی بر تعالیم، احکام نورانی و حیات‌بخش اسلام و قرآن کریم شکل‌گرفته است.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی است که در تعامل و ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با اقشار مختلف مردم و جامعه قرار دارد.

سروری بیان کرد: بنابر فرمان امام خمینی(ره) در 12 مردادماه سال 1359 این شورا تأسیس شد تا بتواند رسالت سنگین و تأثیرگذار تعظیم شعائر انقلاب را در کشور عهده‌دار شود.

وی افزود: گرامیداشت سالروز تأسیس این شورا می‌تواند ارزش‌های اسلامی را زنده نگه‌دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان  کرد: باید با تمام توان تلاش شود که ارزش‌ها و باورهای انقلابی و دینی مردم و انقلاب اسلامی همچنان در تداوم نظام اسلامی تبیین و نهادینه شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سالروز گرامیداشت تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در برگزاری مراسمات داریم و تنها دیدار با نماینده ولی‌فقیه، برگزاری نشست ویدئو کنفرانس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با رؤسای استان‌ها، توزیع اقلام تبلیغاتی در سطح شهرستان‌ها انجام خواهد شد.

سروری با اشاره به اینکه فرمایش امام خامنه‌ای مبنی بر همراهی و همکاری با سال ملی کرونا در برگزاری مراسم‌های ماه محرم و صفر گفت: امسال در برگزاری مراسم‌های محدودیت خاصی وجود دارد و مراسم‌های باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در حسینیه‌ها و مساجد سطح شهر برگزار می‌شود.

سروری با اشاره به اینکه این روزها کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند گفت: در این راستا مدافعان سلامت سلامتی خود را نیز جهادگرانه در کف اخلاص گذاشته‌اند و در شرایطی که ویروس مرموز و منحوس کرونا هر لحظه روی جدیدی از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده است مدافعان و جهادگران عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم وطنانشان عیان می‌کنند.

انتهای پیام/833/ی

R41380/P/S6,68/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیشتر بخوانید... رحمانی فضلی: دست‌اندرکاران مراسمات محرم باید با وزارت بهداشت همکاری داشته باشند کاشانی‌ها هر خانه را یک حسینیه کنند/ توصیه نسبت به عدم برگزاری مراسمات تجمعی ترکمن‌های عزیز خراسان شمالی امسال مراسمات عید قربان را تعطیل کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رحمانی فضلی: دست‌اندرکاران مراسمات محرم باید با وزارت بهداشت همکاری داشته باشند کاشانی‌ها هر خانه را یک حسینیه کنند/ توصیه نسبت به عدم برگزاری مراسمات تجمعی ترکمن‌های عزیز خراسان شمالی امسال مراسمات عید قربان را تعطیل کنند واژه های کاربردی مرتبط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۶ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۷ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ ۸ معاون وزیر راه: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه ‌تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: به اسم خصوصی‌سازی "هفت‌تپه" را تاراج کردند/ موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم انتقاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بی‌توجهی به خودکفایی مرغ در ایران /‌ چرا تحریم مرغ انگلیسی برداشته شد؟ نماینده لاهیجان در مجلس: مردم در شرایط معیشتی سختی قرار دارند مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه جمهوری اسلامی ایران اقشار مختلف مردم برگزاری مراسمات ارتباط مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است