Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:18:31 GMT

خانه امن تلویزیون به آنتن نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۱۲۴۲

خانه امن تلویزیون به آنتن نزدیک شد

تصویربرداری "خانه امن" با تدوین همزمان نشان می‌دهد که تلویزیون درصدد است "خانه امن" را هرچه زودتر به آنتن برساند. همانطور که دست‌اندرکاران تلویزیونی اعلام کرده‌اند سریال "خانه امن" در نیمه دوم سال پخش خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری یکی از تولیدات پربازیگر سیمافیلم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مجموعه تلویزیونی که تاکنون 50 بازیگر اصلی جلوی دوربین کارگردانش رفته، به بازیگران جوان و مستعد تئاتر میدان عمل مناسبی داده و نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی و زهره نعیمی هر کدام یکی از نقش‌های اصلی «خانه امن» را ایفا می‌کنند. 

این دومین سریال احمد معظمی است که این کارگردان جسارت به خرج داده و در آن به بازیگران جوان، مستعد و کمترشناخته شده تئاتر اعتماد کرده و نقش‌های اصلی را به آن‌ها سپرده است. وی پیش از این نیز در مجموعه «ترور خاموش» بازیگرانی همچون حمید شریف زاده و مهدخت مولایی را به سینما و تلویزیون معرفی کرده و سعی بر آن داشته تا فرصتی مغتنم را در اختیار بازیگران نسل جدید تئاتر قرار دهد. 

«خانه امن» بر اساس فیلمنامه‌ای از حسین تراب‌نژاد در 50 قسمت طراحی شده و این روزها به صورت فشرده در حال تصویربرداری است. 

تدوین این مجموعه نیز به صورت موازی پیش می‌رود.  این سریال با طرحی از مرتضی اصفهانی مضمونی معمایی- امنیتی دارد و به احتمال فراوان پخش آن نیز نیمه دوم سال 1399 خواهد بود، اما هنوز مشخص نشده از کدام شبکه پخش خواهد شد.

به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟تلویزیون "ما خانوما" را می‌سازد/ مهمانش نه سلبریتی است و نه غیرسلبریتی!تلویزیون از فردا وارد فیلم‌های کمدی می‌شود

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... شبکه امید در سه‌سالگی | حضور سلبریتی‌ها تا اطلاع‌ثانوی ممنوع!/ منتظر تأییدیه‌ایم تا وارد سریال‌سازی شویم بازیگران حاشیه‌خو و مدیران حاشیه‌‌جو!/ بازگشت یک سلبریتی با سریال عدالت‌خواه؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شبکه امید در سه‌سالگی | حضور سلبریتی‌ها تا اطلاع‌ثانوی ممنوع!/ منتظر تأییدیه‌ایم تا وارد سریال‌سازی شویم بازیگران حاشیه‌خو و مدیران حاشیه‌‌جو!/ بازگشت یک سلبریتی با سریال عدالت‌خواه؟ واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۲ نصر۶؛ پاسخ ارتش به شرارت های آمریکا در خلیج فارس و نابودی رویای «سیف سعد» صدام ۳ ضرورت توجه ویژه به مقام ابدی به‌ جای موقعیت دنیایی/ چطور رتبه ابدی و برزخی خود را بدانیم؟ ۴ پاسخ "محمدرضا حیاتی" به حاشیه‌ها/ پیشنهاداتی که نپذیرفتم + فیلم ۵ ۳۶۵ روز از فراغِ "نورالذاکرین" گذشت/ بغضی که در گلوی عاشقان سیدالشهدا(ع) ماندگار شد ۶ نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم ۷ حاشیه‌های حضور زوج جنجالی در یک سریال تلویزیونی/ "قرارداد حرفه‌ای" چه زمانی در سیما جدی گرفته می شود؟ ۸ پیام کانون مداحان و شاعران آیینی کشور: "مطیع امر رهبریم" مهمترین اخبار فرهنگی نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است وسعت جنایات منافقین در سال ۶۷؛ از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله میزان فروش فیزیکی و آنلاین کتاب کاهش یافت/ افزایش عرضه نسخه‌های قاچاق؛ زخم جدید پیکر نحیف نشر مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون نمایش خانگی خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا و لاتزیو و یوونتوس، آرسنال و چلسی در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز سه‌شنبه

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (لسترسیتی - ساوتهمپتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (لاتزیو - یوونتوس) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747113

دیگر خبرها

  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم