Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون بنیاد مستضعفان از تخصیص مبلغ ۷۵ میلیارد تومان از سوی این بنیاد برای خانواده‌های آسیب دیده حاشیه نشین تهران، کرج و شهرستان‌های کم برخوردار استان‌های تهران و البرز خبر داد و گفت: ۳۶ میلیارد تومان از این رقم به کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای واریز به حساب حدود ۱۲۰ هزار خانواده تحت پوشش این ۲ نهاد حمایتی پرداخت شد و مابقی برای خانواده‌های فاقد پوشش حمایتی تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن منصوری با اشاره به اجرای مرحله دوم کمک های مومنانه در قالب پویش ایران همدل با اعلام خبر تخصیص ۷۵ میلیارد تومان برای حاشیه نشینان تهران و البرز اظهار کرد: به دنبال تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر تداوم کمک های مومنانه، بنیاد مستضعفان تامین ۱.۵ میلیون بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی طی ۳ مرحله را عهده دار شد.

معاون بنیاد مستضعفان افزود: با توجه به مشکلات معیشتی و آسیب های ناشی از کرونا، بنیاد مستضعفان در نخستین گام، مبلغ ۳۶ میلیارد تومان را به حساب ۲ نهاد حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی واریز کرد تا مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به حساب ۱۲۰ هزار خانواده تحت پوشش آنها در حاشیه تهران و کرج، شهرستان های جنوب استان تهران و حاشیه استان البرز واریز شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام کمیته امداد حدود ۶۵ هزار خانواده تحت پوشش این کمیته و ۵۵ هزار خانوار تحت حمایت سازمان بهزیستی در مناطق حاشیه ای و شهرستان های کم برخوردار استان های تهران و البرز مشمول این حمایت های نقدی می شوند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، منصوری خاطرنشان کرد: در این مرحله از کمک های مومنانه، علاوه بر مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی، خانواده های نیازمند و آسیب دیده ای که تحت پوشش حمایتی این نهادها نیستند نیز مشمول دریافت بسته های معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی خواهند شد و بنیاد مستضعفان مبلغ ۳۹ میلیارد تومان را برای خانوارهای آسیب دیده فاقد پوشش حمایتی اختصاص داده که در حاشیه تهران و کرج و شهرستانهای کم برخوردار استان تهران و البرز ساکن هستند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سازمان بهزیستی بنیاد مستضعفان میلیارد تومان تهران و البرز کمیته امداد ۳۰۰ هزار تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی البرز از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌شود، جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، عنوان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح در پایان ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان البرز و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفته‌اند، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیران استان هستیم.

کد خبر 6086841

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد