Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم محمودی پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: تراکتور بازی خوبی انجام نداد و بازیکنان این تیم سردرگم بودند و برنامه‌ای برای رسیدن به گل نداشتند. به هر حال این تیم تبریزی ۲ امتیاز حساس از دست داد و شرایط برای این تیم در ادامه راه سخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت تراکتور درباره عملکرد الهامی در تراکتور گفت: در ابتدای فصل نوزدهم، الهامی دستیار دنیزلی بود و این مربی ترک تبار به دلایلی او را نخواست و به ماشین سازی رفت و بعد از آن هدایت  تراکتور را برعهده گرفت. به نظرم سرمربیگری تراکتور وظیفه سنگینی برای الهامی است و هماهنگ کردن بازیکنان کار سختی برای این مربی محسوب می شود. همچنین حمایت مدیریت باشگاه از الهامی باید بیشتر شود تا روحیه بازیکنان افزایش یابد و در بازی‌های باقی مانده بهتر عمل کنند تا سهمیه آسیایی را بدست آورند. امیدوارم الهامی بتواند این وظیفه سنگین  را به ثمر برساند و شایستگی خود را ثابت کند، اما اگر نتواند این کار را انجام بدهد با مشکل مواجه می‌شود.

او بیان کرد: تیم تراکتور باید امتیازات ۳ بازی پایانی را بدست آورد تا بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند. به هر حال تراکتور بعد از تعطیلات لیگ برتر روند صعودی خود را از دست داد و بازیکنان تیم با یکدیگر هماهنگ نیستند و مهاجمان بدون برنامه به سمت دروازه حریف حمله می‌کردند. علاوه بر این تیم پیکان بازی بسته ارائه کرد و این تیم چشم به ضد حملات داشت و به هدف خود که کسب یک امتیاز است در این بازی دست یافت.

هنر مربیگری الهامی در ۳ بازی آخر مشخص می شود 

محمودی درباره مشکلات تراکتور در نتیجه نگرفتن گفت: تعطیلات لیگ برتر برای برخی از تیم‌ها گران تمام شد، که تراکتور هم از این موضوع مستثنی نبود. به هر حال تاخیر بازگشت بازیکنان به تمرینات، مصدومیت برخی از بازیکنان، جدایی بازیکنان خارجی و توانایی نداشتن کادر فنی در هماهنگ کردن بازیکنان، جزو عواملی هستند که باعث شدند تراکتور نتیجه لازم را نگیرد. همچنین هنر مربی این است که توانایی خود را در لحظات حساس  نشان بدهد و الهامی باید در ۳ بازی باقی مانده به بازیکنان روحیه بدهد.  

او درباره اینکه الهامی به بازیکنان کوتاه قامت همانند میمبلا اعتقادی ندارد، گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما نظر الهامی قابل احترام است. به هر حال هر تیمی که بازیکن خارجی به خدمت می‌گیرد باید آن بازیکن فیکس بازی کند تا هزینه باشگاه هدر نرود. اگر قرار باشد بازیکن خارجی روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند فایده‌ای ندارد و  بهتر است به جای جذب خارجی‌ها از بازیکنان داخلی استفاده کرد. بازیکن و مربی خارجی که به کشورمان می‌آیند باید تاثیرگذار باشند، در غیر این صورت جذب آن‌ها به درد فوتبال ما نمی‌خورد. مربیان کروات که به "ویچ‌"ها معروف هستند در کشورمان زیاد هستند و آن‌ها در فوتبال ما تاثیرگذار نیستند، اما همیشه تیم دارند.  

تیم تراکتور نباید متکی به یک بازیکن باشد 

محمودی درباره احتمال جدایی حاج صفی، شجاعی و دژاگه در فصل آینده گفت: به هر حال این ۳ بازیکن در تراکتور تاثیرگذار هستند و امیدوارم این ستاره‌ها برای فصل آینده حفظ شوند و به روند رو به رشد خود ادامه بدهند. البته تیم تراکتور نباید متکی به یک بازیکن باشد که با جدایی آن بازیکن، تیم  به هم بریزد. حاج صفی عملکرد خوبی در تراکتور داشته است، به همین علت پیشنهادات خوبی هم برای فصل آینده دارد.

پیشکسوت تراکتور در پایان گفت: به نظرم تراکتور می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد، چون بازی‌های باقی مانده این تیم تبریزی زیاد سخت نیست. همچنین رقیبان تراکتور با هم بازی می‌کنند و  در رقابت با یکدیگر امتیاز از دست می‌دهند و این موضوع به نفع این تیم تبریزی است. علاوه بر این تراکتور در جام حذفی جزو ۴ تیم صعود کننده است و در این رقابت‌ها هم شانس قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید

تراکتور صفر - پیکان صفر/ تساوی بی فایده در خانه

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور کاظم محمودی ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال ۳ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس