Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یک‌هزار میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی استان گیلان سرمایه‌گذاری می‌کند. - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جلسه‌ای با حضور استاندار گیلان، معاونان ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد برکت، نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی، مفاد تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری استان گیلان نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه به زودی به امضای محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام و ارسلان زارع، استاندار گیلان خواهد رسید.
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اعتبار یک‌هزار میلیارد تومانی این تفاهم‌نامه گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، 3500 طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور در مناطق محروم استان گیلان ایجاد می‌شود که راه‌اندازی فرصت‌های کسب و کار برای 10 هزار نفر را به دنبال خواهد داشت.
امیرحسین مدنی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام همچنین از طریق بنیاد برکت در 15 طرح اقتصادی استان مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌کند که پیش‌بینی می‌شود باعث ایجاد 1500 شغل برای متقاضیان شود.
وی با اشاره به اجرای 115 پروژه عمرانی و زیربنایی در قالب این تفاهم‌نامه اظهار داشت: علاوه بر این تعداد پروژه عمرانی، 504 واحد مسکن ارزان قیمت نیز برای محرومین استان گیلان ساخته می‌شود.
مدیرعامل بنیاد برکت مدت این تفاهم‌نامه را سه سال ذکر کرد و افزود: تمام شهرستان‌های استان گیلان تحت پوشش اقدامات و خدمات این تفاهم‌نامه قرار می‌گیرند اما برخی از مناطق محروم از جمله شهر شفت در اولویت خواهند بود.
مدنی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که استانداری گیلان فهرستی از شرکت‌های کوچک و متوسط استان را برای احیا و راه‌اندازی مجدد در اختیار بنیاد برکت قرار دهد.
وی در تشریح برخی از اقدامات بنیاد برکت در استان گیلان بیان کرد: تا به امروز با 11 بنگاه و کارخانه تولیدی مشارکت اقتصادی به مبلغ 118 میلیارد تومان داشته‌ایم که اشتغال‌زایی برای 4 هزار نفر را در پی داشته است. همچنین در قالب مدل اشتغال‌زایی تسهیلات‌محور، 8 میلیارد و 500 میلیون تومان به سه شرکت تولیدی تسهیلات پرداخت کرده‌ایم که باعث ایجاد شغل برای 40 نفر شده است.
به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، تا به امروز 360 طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور با قابلیت ایجاد 1100 شغل در مناطق محروم استان گیلان راه‌اندازی شده است.
مدنی درباره فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت در استان گیلان نیز توضیح داد: بنیاد نسبت به ساخت 47 مدرسه در استان متعهد است که از این تعداد، 31 مدرسه به بهره‌برداری رسیده و 16 مدرسه دیگر در دست احداث است. همچنین 39 مسجد افتتاح شده و 20 پروژه دیگر در حوزه‌هایی همچون ساخت و تکمیل کتاب‌خانه، حسینیه و غیره در دست اقدام است.
وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت ساخت 743 واحد مسکونی را با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای محرومین استان گیلان در دست اجرا دارد. در ضمن، 7 هزار و 135 نفر از ایتام استان تحت پوشش بیمه برکت و 2600 نفر از روستاییان تحت پوشش بیمه خدماتی برکت قرار دارند.
مدنی در پایان تاکید کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در مجموع تا به امروز یک‌هزار و 278 طرح توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات را به ارزش 190 میلیارد تومان در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان گیلان به بهره‌برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,77/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شرایط فروش فوق العاده مرحله دوم محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار ۳ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۴ وزیر اقتصاد: نقدینگی ۷۰هزارمیلیاردتومانی واردشده به بورس را حفظ می‌کنیم ۵ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۰|پناه بردن سرمایه‌گذاران به طلا با وخامت اوضاع اقتصاد آمریکا ۶ دارایی مالکان سهام عدالت ۴.۱ درصد آب رفت ۷ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۱|افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۱ هزار تومان شد ۸ بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس مهمترین اخبار اقتصادی تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال گروکشی سیاسی در معرفی وزیر جدید صمت/حاجی دلیگانی: آقای رئیس جمهور جلوی بی‌قانونی را بگیرد «عیار ۱۵»/ پیش‌بینی صادرات ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی ۲۱ استان به ۱۵ کشور همسایه در سال ۹۹ مهمترین اخبار تسنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده "تندر" در اختیار ماست تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام مدیرعامل بنیاد برکت تفاهم نامه میلیارد تومان مناطق محروم استان گیلان اشتغال زایی امروز ۹۹ ۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین

رییس ستاد دیه استان با اعلام مطلب فوق افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مرذم عزیز هستند.

او، دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، میتواند زمینه ازادی کل زندذانیان جرایم غیر عمذد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوسست و فرهنگساز استان خواهد بود.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان