Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : دو سارق جوان اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه خودرو و با حضور شبانه در سمنان، به سرقت از چند منزل اقدام کرده و قبل از حضور مأموران، از محل متواری شدند.

او از اعلام مشخصات خودرو توسط مرکز پیام استان سمنان به همه شهرستان‌ها خبر داد و افزود: ساعتی بعد خودروی سارقان در دامغان رؤیت شد و راننده به فرار اقدام کرد و دو خودروی گشت دامغان، به تعقیب وی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد:  پس از هماهنگی گشت‌های دامغان، چند اکیپ گشتی شاهرود نیز به تعقیب خودرو پرداخته که راننده با حرکات مخاطره‌آمیز و حرکت برخلاف مسیر خیابان‌های شهر، کماکان درصدد فرار از دست مأموران است.

کریمی با بیان اینکه چند شلیک هوایی و دستور ایست هم مانع از تسلیم سارقان نشد، تصریح کرد: درنهایت شلیک گلوله توسط مأموران به لاستیک‌های خودرو و سدکردن راه آن با خودرو گشت‌های انتظامی، خودروی سارقان را پس از برخورد با دو خودرو پلیس شاهرود متوقف کرد.

او ادامه داد:در نهایت، این دو سارق که ه یکی از آنان با شلیک گلوله زخمی شده بود دستگیر شدند و به چندین فقره سرقت منزل در سمنان و دامغان اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های نامبردگان در استان‌های دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان نیروی انتظامی شلیک گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله