Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدرضا مسیب زاده با اشاره به آغاز مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز از چهارشنبه ۸ مرداد ماه، اظهار داشت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از حضور فیزیکی دانش آموزان در محیط‌های برگزاری مسابقات، مرحله نهایی کشوری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه در کانال قرآن شبکه شاد آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه به‌صورت زنده علاوه بر شبکه شاد، از طریق شبکه قرآن و معارف اسلامی نیز پخش می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش گفت: هرچند این مسابقات از اول مرداد ماه در بستر شاد آغاز شده بود، اما به‌طور رسمی از چهارشنبه با برگزاری آیین افتتاحیه به‌صورت نمادین و سخنرانی معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش آغاز شده است و داوران در سطوح و رشته‌های مختلف به داوری آثار  ارائه‌ شده می‌پردازند.

مسیب زاده تصریح کرد: فهرست دانش آموزان برگزیده و راه‌یافته به این مرحله از مسابقات در فضای شاد و همچنین پرتال معاونت پرورشی و فرهنگی انتشار یافته است و دانش آموزان می‌توانند اطلاعات موردنیاز را ازآنجا دریافت کنند.

وی از ادامه این مسابقات در فضای مجازی تا پایان مردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: کاربران می‌توانند برای بهره‌مندی از این مسابقات به آدرس الکترونیکی parvareshi۱@ در شبکه شاد مراجعه کنند.

حدود نیمی از دانش آموزان در این دوره مسابقات شرکت کردند. همچنین ۲ استان خراسان رضوی در حرم امام رضا (ع) و شهرستان های استان تهران در حرم حضرت عبدالعظیم میزبان این مسابقات مجازی هستند و فعالیت های رقابتی دانش آموزان را مدیریت می‌کنند.

در سی و هشتمین مسابقات قرآن نماز و عترت دانش آموزان حضور عوامل اجرایی از جمله داوران ملی و بین المللی که ۱۶۰ نفر هستند، افزایش یافته است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: دانش آموزان به دلیل اینکه امسال امکان حضور در صحن و سرای امام رضا (ع) را ندارند، از طریق فضای مجازی می توانند زیارت و سیاحت خود را انجام دهند.

برچسب‌ها مدارس شبکه شاد دانش‌آموزان پروندهٔ خبری شبکه آموزشی شاد کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس شبکه شاد دانش آموزان مدارس شبکه شاد دانش آموزان مسابقات قرآن دانش آموزان عترت و نماز شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد

ئالا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سنندج اظهار کرد: مجوز فعالیت پنج مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فروردین امسال صادر شد.

وی بیان کرد: مؤسسه «حدیث» به مدیر مسؤولی پروین علی ویسی، مؤسسه «آیه النبوه» به مدیر مسؤولی نرگس هوشمند، مؤسسه «مکتب القرآن» به مدیر مسؤولی محمد شکری، مؤسسه «فرقان» به مدیر مسؤولی سرور امامی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نور ایمان» به مدیر مسؤولی فراست رحمانی صادر شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: آموزش قرآن، احکام، برگزاری محافل و همایش‌های قرآنی و تبلیغات قرآنی از برنامه‌های فعالیت قرآنی این مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت است.

شهسواری اضافه کرد: از ۱۹ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت متقاضی تعداد ۵ مؤسسه قرآنی سنندج پروانه فعالیت خود را از معاونت قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی کشور دریافت کرده‌اند.

کد خبر 6084708

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس