Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@05:40:07 GMT

مسابقه ای خاص با شغلی خاص

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۱۸۴۶

برنامه دستپخت این هفته با شغلی خاص و تعداد گروههای خاص برگزار می شود.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از روابط عمومی شبکه یک، برنامه این هفته دستپخت با حضور 2گروه ، به جای سه گروه،  از خانواده دامدارها برگزار می شود. 
2 خانواده شرکت کننده در این برنامه علاوه بر آشپزی درباره سرکله زدن با موجودات جذاب و دوست داشتنی و گاهی شیطان و بی اعصاب هم صحبت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
از آنجایی که دستپختی های این هفته علاوه بر دامداری، در پرورش ماهی هم دستی دارند، مسابقه ماهیگیری هم می دهند، دوستدارن مسابقه پرچالش و جذاب دستپخت ، دیدن برنامه این هفته را که امروز و دوشنبه ساعت45 : 19 دقیقه پخش می شود،  از دست ندهند.
 برنامه دستپخت کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که از سال 96 با تهیه کنندگی سید وحید حسینی و با هدف معرفی آشپزی بعنوان یک حرفه و هنر مهم ساخته شده است در برنامه امسال مردم علاوه بر مشاهده رقابت صاحبان مشاغل مختلف، بیشتر با این حرفه ها آشنا می شوند. 
مسابقه دستپخت با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید حسینی ، حدود ساعت 45 : 19 دقیقه شنبه و دوشنبه هر هفته از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسابقه شبکه یک آشپزی دستپخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا آغاز می‌شود. پرسپولیس که جدی‌ترین رقیب استقلال در راه کسب عنوان قهرمانی است، در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. پیروزی احتمالی سرخ‌ها باعث می‌شود تا آن‌ها پس از مدت‌ها و به صورت موقت، بالاتر از رقیب دیرینه و در صدر جدول قرار بگیرند.

همین احتمالات سبب شده تا دیدار استقلال و شمس آذر از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار شود. آبی پوشان برای اینکه به مسیر خود در راه کسب عنوان قهرمانی ادامه داده و صدر جدول را نیز در پایان این هفته حفظ کنند، به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه خانگی هستند.

کادر فنی و بازیکنان استقلال حساب ویژه‌ای روی حضور تماشاگران خودی در این مسابقه باز کرده‌اند. دیداری که در روز تعطیل برگزار خواهد شد و آبی‌ها امیدوارند تا استقبال خوبی از این مسابقه صورت گرفته و آن‌ها به لطف حمایت یار دوازدهم خود برنده از زمین خارج شوند.

به همین دلیل، جواد نکونام سرمربی آبی پوشان که از محبوبیت و مقبولیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از طرفداران این تیم درخواست کرد تا با خرید بلیط‌های دیدار با شمس آذر، آن‌ها را برای دیدار روز جمعه همراهی کنند.

البته که پیش از این نیز نکونام و کادر فنی استقلال به بالا بودن قیمت بلیط دیدار‌های این تیم معترض بوده و باشگاه استقلال نیز در دیدار قبلی تلاش‌هایی را برای کاهش قیمت بلیط دیدار با مس رفسنجان انجام داد و حالا نکونام با این استوری عملاً هواداران استقلال را به ورزشگاه دعوت می‌کند تا احتمالاً شاهد حضور پر تعداد هواداران و طرفداران در استادیوم باشیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های هفته اصفهان با رویکرد محله‌محوری/ برای «من در اصفهان ۱۴۱۰» انشا بنویسید
  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)