Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه ساخت حوزه های مقاومت بسیج با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع در فازهای ۸ و ۱۱ احداث و به بهره برداری می رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از پردیس، آیین ساخت پروژه عمرانی و احداث دو حوزه مقاومت بسیج همزمان با آغاز هفته امامت و ولایت با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در فازهای 8 و 11 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه این آیین اظهار داشت: شهر پردیس دارای فازهای مختلف و بیشترین پروژه های مسکن را در خود جای داده است و نقش مهمی در جمعیت پذیری را دارد که نیازمند زیرساخت ها و سرانه های فرهنگی، آموزشی، مذهبی، انتظامی و امنیتی است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه های بسیج بیان داشت: احداث حوزه های بسیج فقط افتتاح یک مکان و موضوع بسیج نیست بلکه یک پایگاه با عظمت اجتماعی و فرهنگی است که می تواند به طور مطلوب دستاورد های انقلاب را در توسعه زندگی شهری و مسائل فرهنگی نشان دهد.

بسیج سازندگی استان اردبیل برای کمک به نیازمندان وارد میدان عمل شدخوزستان| دفاتر بسیج رسانه امیدیه همزمان با "روز خبرنگار" افتتاح می‌شودآتش به اختیار بسیجیان زنجانی/ 2 خانه محروم به بهره‌برداری رسید+ عکس

حسن زاده تصریح کرد: حوزه های مقاومت بسیج در ایجاد امنیت، آسایش و آرامش ساکنین مسکن مهر موثر بوده و در پیشبرد اهدافی همچون تعلیم قرآنی، راهیان نور و امنیت پایدار بسیار موثر است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های حوزه مقاومت بسیج در کمتر از یک سال به بهره برداری می رسد و سرلوحه کاری این حوزه ها امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، امنیتی و نظامی خواهد بود.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT12 بیشتر بخوانید... ۲ تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی به روستای "ده پیر" خرم‌آباد اعزام شد خراسان جنوبی| عطش ۱۲ ساله "سیّدان" به‌همت بسیج سازندگی برطرف شد ۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی به یاد جهادگران آسمانی خراسان جنوبی افتتاح شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲ تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی به روستای "ده پیر" خرم‌آباد اعزام شد خراسان جنوبی| عطش ۱۲ ساله "سیّدان" به‌همت بسیج سازندگی برطرف شد ۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی به یاد جهادگران آسمانی خراسان جنوبی افتتاح شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۶ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۷ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۸ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ مجلس عزم جدی برای حل مشکل ‌"هفت تپه" دارد/ برای پرداخت معوقات ‌کارگران با ‌رئیس قوه قضائیه جلسه خواهیم گذاشت‌ مهمترین اخبار تسنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی خراسان جنوبی پروژه عمرانی فرمانده سپاه مقاومت بسیج برای حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر