Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@14:41:14 GMT

توضیحاتی درباره نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۲۶۵

توضیحاتی درباره نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت:هدف اصلی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان این است که بتوانیم اردوهای نیم‌روزه آشنایی با دفاع مقدس برای دانش‌آموزان،‌ دانشجویان، کارمندان و اقشار مختلف جامعه در اینجا برگزار کنیم.

سعید کوشکی با اشاره به سفر محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور  به شیراز برای ایسنا توضیح داد: پس از مدت‌های طولانی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ فضای روباز و فضای سر بسته و با حضور یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی افتتاح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نمایشگاه می‌تواند یک کلاس آموزشی جدی برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان باشد، افزود: هدف اصلی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان این است که بتوانیم اردوهای نیم‌روزه آشنایی با دفاع مقدس برای دانش‌آموزان،‌ دانشجویان، کارمندان و اقشار مختلف جامعه در اینجا برگزار کنیم.

کوشکی بیان کرد: فاز یک موزه دفاع مقدس فارس شامل ساختمان گالری و خود ساختمان موزه بحمد الهی آماده است و امروز هم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از این موزه و نمایشگاه بازدید کردند تا بتوانیم کمک ویژه‌ای از ایشان برای تکمیل محتوای موزه و رهاسازی مجموعه‌های اطراف موزه بگیریم تا این موزه بتواند به‌عنوان قلب فرهنگی دفاع مقدس استان و جنوب کشور، بخشی از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ما را به نسل آینده منتقل کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس فارس جنگ تحمیلی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، او یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که به گفته سرهنگ علی بابایی همرزم وی، بیش از ۱۷ عملیات را فرماندهی کرده است.
مرحوم محمد علی کیانی پس از دوران دفاع مقدس، به مدت ۵ سال در مناطق غربی کشور از جمله در دفاع از مرزها در عنوان های مختلف تلاش می کرد.
او سالها با روایتگری از خاطرات دوران دفاع مقدس از پیشکسوتان و جهادگران جهاد تبیین بود و زبان شیوای همراه با مستندات عینی که از دوران دفاع مقدس ارائه می کرد او را به گنجینه ای از ناگفته های این دوران تبدیل کرد.
پیکر مطهر این فرمانده دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد تشییع و در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امسال ۵۰ نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شود/ دائمی شدن نمایشگاه شهر آفتاب در دست اقدام
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس