Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۵ اثر منتخب در بخش تک‌عکس همراه با ۵ مجموعه عکس به پنجمین جشنواره ملی عکس «آب» راه یافتند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هیأت داوران پنجمین جشنواره عکس «آب» از میان عکس‌های رسیده به دبیرخانه این رویداد هنری، سه اثر را به‌طور یکسان انتخاب کردند و عکاسان آن را حائز دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی عکاسان بخش تک‌عکس که در میان آنها نام یکی از عکاسان خبرگزاری تسنیم نیز به چشم می‌خورد، عبارتند از: بهاره محمدیان، حامد جعفرنژاد(عکاس خبرگزاری تسنیم)، محمد مهیمنی.

در بخش مجموعه‌عکس نیز سلمان سام دلیری به عنوان شرکت‌کننده منتخب شناخته شد؛ دیگر منتخبان این بخش عبارتند از:  پژمان مولایی، رامین ربیعی و عرفان دادخواه.

همچنی اسامی راه‌یافتگان به این مسابقه در بخش تک‌عکس به‌شرح زیر است:

ابراهیم علی‌پور, احمد بلباسی, اسحاق آقایی, افشین میرزائی, امید فرخ, امیر سرداری, امیرحسین کمالی, آیسان میرابی, بهاره محمدیان, پویا بیات, جابر غلامی, جمشید فرج‌وندفردا, جواد رضایی, حامد جعفرنژاد, حسن غفاری, حمید جمشیدیان, حمیدرضا امیری متین, داود کهن ترابی, ساسان جوادنیا, سعید قاسمی, سعیداحمدزاده, سلمان سام دلیری, سمانه شیرازی, سیدرضا مهری, شریفه علی‌آبادی, عباس رستگار, علی اصغر یوسفی, علی محمدی, علیرضا زارعی, فرشته اصلاحی, مجتبی اسماعیل‌زاد, مجتبی جوهری, مجید حجتی, محمد قجر, محمد مهیمنی, محمدمهدی ورال, محمود رضا معین‌پور, مهدی دژمان, مهدی محبی‌پور, مهری درویش علی, میعاد آخی, مینا نوعی, وحید خادمی و یوسف صیادی.

طبق اعلام قبلی در فراخوان پنجمین دوره جشنواره عکس ملی «آب»، دو برگزیده نیز در بخش‌های عکس برتر از نگاه شرکت‌کنندگان و بخش عکس‌نوشت معرفی می‌شوند که عبارتند از: ابراهیم رفیعی پرکوهی(جایزه عکس برتر از نگاه شرکت‌کنندگان) و محدثه عبداللهی(جایزه بهترین نقد و نظر در بخش عکس‌نوشت).

حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده استپوستر| فانوس نجات+عکسزنده‌یاد عقیلی دغدغه گسترش گرافیک در سطح جامعه را داشت

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی عکاسی عکس بیشتر بخوانید... حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی عکاسی عکس پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۲ نصر۶؛ پاسخ ارتش به شرارت های آمریکا در خلیج فارس و نابودی رویای «سیف سعد» صدام ۳ ۳۶۵ روز از فراغِ "نورالذاکرین" گذشت/ بغضی که در گلوی عاشقان سیدالشهدا(ع) ماندگار شد ۴ نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم ۵ پیام کانون مداحان و شاعران آیینی کشور: "مطیع امر رهبریم" ۶ به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟ ۷ وسعت جنایات منافقین در سال ۶۷؛ از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله ۸ پاسخ "محمدرضا حیاتی" به حاشیه‌ها/ پیشنهاداتی که نپذیرفتم + فیلم مهمترین اخبار فرهنگی تحلیلی بر وضعیت فعلی و آتی کاغذ/ آیا قیمت کاغذ تحریر ۳۰ درصد حباب منفی دارد؟ نوروزی: تأمین امکانات بهداشتی هزینه‌بردار است/ سازمان تبلیغات هزینه اعزام مبلّغ را به هیئت‌ها بدهد نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است مهمترین اخبار تسنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی عکاسی عکس هنرهای تجسمی عکاسی عکس گالری داری نمایش خانگی غرق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی در قم

در بخش تیتر جشنواره رسانه و روز جهانی قدس، ۳۹ اثر ارزیابی شدند که خانم رقیه سادات موسوی از خبرگزاری پانا با تیتر شکوه حضور؛ پیشکش کودکان غزه اول شد؛ مهدی هواسی از پایگاه خبری قمنا با تیتر خبرنگارانی که با خاموشی‌شان تاریخ را نوشتند رتبه دوم را به دست آورد و علی اسدی از پایگاه تحلیلی حوزوی رحامدیا با تیتر «طوفان‌الاحرار»؛ از قلب شرق تا عُمق غرب سوم شد.

در بخش گزارش تصویری و عکس‌خبری از ۲۲ اثر رسیده حمید عابدی از خبرگزاری رسا اول شد، محسن کرمعلی از باشگاه خبرنگاران جوان دوم شد و محمدعلی مریزاد از خبرگزاری تسنیم رتبه سوم را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی معرفی شدند
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • اعلام منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • اعلام منتخبان جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • نامزدهای بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی قدس در قم / عکاس خبری باشگاه خبرنگاران جوان درخشید
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی در قم