Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:18:57 GMT

مهلت تقاضای وام کرونا برای واحدهای لرستان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۴۷۱

مهلت تقاضای وام کرونا برای واحدهای لرستان تمدید شد

علی آشتاب روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و نظارت ستاد استانی به منظور هماهنگی ارائه تسهیلات حمایتی رسته‌های شغلی آسیب دیده از کرونا افزود: با پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت متبوع مهلت ثبت نام واحدهای آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت نموده اند تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری تمدید شده و این بنگاهها با مراجعه به سامانه کارا می‌توانند از این تسهیلات بهره گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کسب و کارهای آسیب دیده دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل باید برای جذب حداکثری سهم لرستان از تسهیلات حمایتی کرونا، همکاری و تلاش کنند بنابراین باید موانع پیش روی صاحبان مشاغل در دریافت تسهیلات بروکراسی پیچیده اداری در دستگاههای اجرایی و بانک های عامل را برای این واحدهای خسارت دیده تسهیل کرد.

آشتاب بیان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانکهای استان تاکنون مبلغ ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در قالب یک هزار و ۵۵۳ پرونده با اشتغال یک هزار و ۹۲۷ نفر وام جبران بخشی از خسارات های کرونا پرداخت شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ویروس کرونا تسهیلات ارزان قیمت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه‌شب‌بازی با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است.

این جشنواره به میزبانی خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند.‌

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل‌شده را به همراه سایر مدارک به آدرس بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶، کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا، از طریق پست یا به صورت حضوری ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری خیمه‌شب‌بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087716 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • تفاوت مغز یک فرد سالم با کسی که آسیب روانی شدیدی دیده است (فیلم)
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟