Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@04:58:38 GMT

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۵۴۷

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، جعفر شریعتی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب، غلامرضا خلج را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه و علی رستمی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به سرپرست دانشگاه آزاد داراب آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

جعفر شریعتی دارای مدرک دکتری ترمودینامیک و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب است که معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از سوابق اجرایی وی است.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاشهای علی اصغر ایرج پور رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب قدردانی کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به سرپرست دانشگاه آزاد زرندیه آمده است:بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

غلامرضا خلج دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی مواد و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه است و سوابقی از جمله معاون آموزشی و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ساوه را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات احسان ساده سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه قدردانی کرد.

همچنین در حکم دکتر طهرانچی خطاب به سرپرست دانشگاه آزاد ایوان آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

علی رستمی دارای مدرک دکتری تخصصی جنگلداری و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان و مدیرگروه جنگلداری، مدیر امور آموزشی، مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از جمله سوابق اجرایی وی است.

انتهای پیام/

167 / 167 حکم انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد داراب سرپرست دانشگاه آزاد زرندیه سرپرست دانشگاه آزاد ایوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حکم انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرندیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سوابق اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا