Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید کشور با گلایه از برخی دستگاه‌ها گفت: به بهانه بدهی جامعه ایثارگری را از دریافت خدمات محروم نکنید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سعید اوحدی ظهر امروز در نشست امضای تفاهم نامه زمین و ساخت 3700 واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان یزد اظهار داشت: فعالیت خوب استان یزد، حضور پر تلاش مسئولان استان، پیگیری‌های استاندار و انسجام و هماهنگی دقیق سبب امیدواری در برطرف کردن صد در صد مشکل جامعه ایثارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوحدی گفت: خدمت به پاک ترین و مقدس‌ترین انسان‌ها لطف و توفیق خداست و با همت مسئولان می‌توانیم مطالبات جامعه ایثارگری را برطرف کنیم، شهدا زنده‌اند و نباید شک کنیم که ناظر بر جلسات و گفتارهای ما هستند، در مقدس‌ترین نهاد یعنی بنیاد شهید لازم است مسئولان جهادی برای خدمت به جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار کنند.

وی افزود: مجلس ظرفیت بی‌نظیری دارد، با هماهنگی نمایندگان استان و فراکسیون ایثارگران جلساتی برگزار شد و 8 کمیته در حوزه‌های اشتغال، مسکن، فرهنگی، درمان و قوانین تشکیل شد و چهار کار گروه اشتغال، مسکن، درمان و فرهنگی داریم تا کوتاهی‌ها و کاستی‌ها برطرف شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اندعملیات احداث 1700 واحد مسکن ایثارگران استان خراسان جنوبی آغاز شدپرداخت مطالبات معوق ایثارگران آغاز شد

مدیرکل بنیاد شهید کشور تصریح کرد: به دستور رئیس جمهور تا پایان دولت 100 درصد مطالبات پرداخت می‌شود، اما زیبنده هم نیست که برخی از دانشگاه‌ها یا بخش‌های درمانی از خانواده‌های شهدا برای رسیدن به مطالبات‌شان استفاده کنند.

اوحدی اظهار داشت: تشکل‌های ایثارگری، حلقه‌های بسیار قوی و مستحکم بین بنیاد هستند که پل ارتباطی ایثارگران و مطالبه‌گری از بنیاد است، هر چه تشکل‌ها قوی‌تر و مستحکم‌تر باشد در کار جدیت خواهیم داشت، تشکل‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کنند.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تا پایان کار دولت پرداخت می‌شود ۲۰ هزار واحد مسکن ایثارگران در کشور احداث می‌شود رئیس بنیاد شهید: رفع مشکل اشتغال و مسکن خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تا پایان کار دولت پرداخت می‌شود ۲۰ هزار واحد مسکن ایثارگران در کشور احداث می‌شود رئیس بنیاد شهید: رفع مشکل اشتغال و مسکن خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۶ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۷ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۸ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ مهمترین اخبار تسنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم مقام سابق آمریکایی: ما در آمریکا با بحران حقوق بشر مواجه‌ هستیم تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدا و ایثارگران رئیس بنیاد شهید جامعه ایثارگری ترین اخبار برای حمایت واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه با خبرنگار آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

شرفخانی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

 دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند