Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@09:32:41 GMT

سرکرده گروهک «تندر» در دستان وزارت اطلاعات

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۵۷۷

سرکرده گروهک «تندر» در دستان وزارت اطلاعات

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سربازان گمنام امام زمان(عج) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا ضربه اساسی وارد کردند.

طبق این گزارش سرکرده گروهک تروریستی «تندر» در دستان وزارت اطلاعات قرار دارد.

جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد. در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.

گروهک تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت. منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم حضرت امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی از جمله این عملیات بود.

این عملیات تروریستی با تسلط اطلاعاتی مأموران وزارت اطلاعات ناکام ماند. جزئیات بیشتری از عملیات پیچیده و موفق فرزندان انقلابی ملت ایران در به‌دام انداختن سرکرده گروه تروریستی تندر متعاقباً به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالرضا امیراحمدی طرح ترافیک 99 گروه تروریستی تندر گروه تروریستی تندر وزارت اطلاعات عبدالرضا امیراحمدی طرح ترافیک 99 گروه تروریستی تندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • دلایلی برای دست داشتن اوکراین در حمله به مسکو وجود دارد
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • شهادت یک تکاور در درگیری با گروهک تروریستی