Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی ایران، با حکم غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، محمد قاسمی رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران شد.

قاسمی استادیار دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است و سال‌های متمادی به عنوان معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس به خدمت مشغول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین سرپرستی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

در حکم رئیس اتاق ایران برای محمد قاسمی آمده است:

«با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران» منصوب می‌شوید. امیدوارم با اتکال به خداوند تبارک و تعالی، با همکاری و تعامل با کلیه ارکان اتاق ایران و همچنین معاونان، مدیران و کارکنان بیش از پیش موفق و موید باشید.»

کد خبر 4988290

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قاسمی مرکز پژوهشهای مجلس اتاق بازرگانی غلامحسین شافعی ویروس کرونا بورس قیمت دلار قیمت طلا وام ودیعه مسکن بانک مرکزی ایران قیمت نفت ایالات متحده آمریکا وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مصرف برق تولید نفت مالیات بر خانه های خالی بازار سهام مرکز پژوهش اتاق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی استان کرمان گفت:سفرا و برخی میهمانان خارجی و مسئولان ملی شامل ۴ وزیر و روسای سازمان‌های مختلف در همایش کرمان آیدکی حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو علی نقوی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، در جمع گروهی از فعالان حوزه‌های مختلف اقتصادی شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزاری همایش کرمان آیدکس از ۲۴ الی ۲۷ اردیبهشت ماه جاری گفت: ١٨٠ شرکت سرمایه گذاری کشور به همایش کرمان آیدکس دعوت شده اند.

وی افزود: در این همایش از ۱۸۰ شرکت سرمایه گذاری برای حضور در این همایش دعوت شده است.

او اعلام کرد: بیش از ۱۵۰ فرصت سرمایه گذاری شامل پروژه‌های صنعت، معدن، گردشگری، بهداشت و درمان، دانش بنیان، امورزیربنایی و عمرانی بر اساس شاخص‌های مشخص تعریف شده است.

نقوی افزود: سفرا و برخی میهمانان خارجی و مسئولان ملی شامل ۴ وزیر و روسای سازمان‌های مختلف در این همایش حضور دارند و در کمیته محتوایی همایش ۲۰ پنل تخصصی برگزار خواهد شد. 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در پایان اظهار داشت: برای معرفی هر چه بهتر رفسنجان در این همایش، باید هر چه زودتر پروژه‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری این شهرستان آماده تا به خوبی ارائه شوند.

دیگر خبرها

  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها بالاخره به کجا رسید؟
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • بحث تعطیلی شنبه یا پنجشنبه به کجا رسید؟