Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:37:20 GMT

راه اندازی دستگاه تولید ماسک در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۱۳۳

راه اندازی دستگاه تولید ماسک در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه‌ اندازی یک دستگاه تولید ماسک در استان خبر داد و گفت: این دستگاه تا پایان هفته جاری وارد استان می ‌شود.

حسین کلانتری روز شنبه ۱۱ مرداد ماه در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، افزود: از تک تک اعضای جامعه سلامت و کادر پزشکی تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمارها حاکی از آن است که ما همچنان با بیماری کرونا درگیر هستیم و شرایط هم آسان نیست، اظهارکرد: در این شرایط در اثر نامهربانی افراد سهل‌ انگار و غافل، جان تعدادی از هم‌ استانی ‌های ما به خطر افتاده و نتیجه آن این بوده که از مجموع افرادی که فوت کرده‌اند، ۴۹ نفر بیماری زمینه ‌ای داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شد و خاطرنشان کرد: کسانی که در مقابل استفاده از ماسک مقاومت می کنند با این رفتارهای غیراخلاقی نسبت به جان هموطنان خود بی توجهی می کنند و این رفتار بخشودنی نیست.

کلانتری با بیان اینکه برخی بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ‌های استان هم وضعیت خوبی ندارند، تصریح کرد: ایستگاه‌ های غربالگری از هفته گذشته برپا شده و هرچند بنا بر نظر دانشگاه علوم پزشکی، ادامه این روند نیاز نیست اما این ایستگاه‌ ها در پایان هفته برای کنترل تردد و ورود خودروهایی که از استان ‌های قرمز وارد استان می‌ شوند، همچنان مستقر هستند.

وی از تامین سایبان‌ های موردنیاز برای ایستگاه های غربالگری و رفع مشکلات این ایستگاه‌ ها خبر داد و عنوان کرد: سه هزار ماسک نیز در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌ گیرد و دانشگاه علوم پزشکی هم در زمینه سایر تجهیزات باید در حد توان، به نیروی انتظامی کمک کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ ها باید از نیمه شهریور کار خود را شروع کنند و متناسب با وضعیت کرونا در مناطق مختلف، کلاس ‌ها به صورت حضوری در مناطق سفید، نیمه‌ حضوری در مناطق زرد و غیرحضوری در مناطق قرمز برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار فرهنگی و ۱۶۰ هزار دانش آموز در استان وجود دارد، تاکید کرد: باید این افراد ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مراکز آموزشی حضور یابند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: علاوه بر این، در آموزش عالی هم ستاد ملی کرونا این فرصت را ایجاد کرده که همه دانشجویان در ترم آینده در دانشگاه محل زندگی خود ثبت ‌نام کنند و حتی دانشجویان می‌ توانند یک ترم مرخصی موجه بگیرند.

کلانتری با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بیان کرد: مقام مقام رهبری در سخنان اخیرشان حجت را بر همگان تمام کردند و همه برنامه ‌ریزی‌ ها باید با رعایت دستورالعمل‌ های ستاد ملی باشد که ستاد ملی نیز شنبه آینده نتیجه نهایی را اعلام‌ می ‌کند.

کلانتری خواستار فضاسازی مناسب باتوجه به در پیش بودن ایام محرم از سوی شهرداری های استان شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه بازرسی ‌ها از صنوف و دیگر اماکن عمومی با حضور صمت، تعزیرات، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی همچنان ادامه دارد، از سازمان صمت خواست برای جلوگیری از اجحاف، کم فروشی و گران ‌فروشی، بحث کنترل بازار را به تناوب انجام دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف به طور قطع با آنها برخورد می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس استاندار کهگیلویه و بویراحمد ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی، امروز، _ پنجشنبه، سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران در خصوص اجرایی شدن طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب»، اظهار کرد: پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب اجرا شد.

وی افزود: در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به استان ارسال و طی مراسمی در مدرسه سمیه و شهید یوسفی بخش کم برخوردار مهریان جای گذاری شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کود بر و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس به استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست این طرح دو قفسه به‌همراه کتاب و سرگرمی اهدا شد.

وی تصریح کرد: طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 745813

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد