Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-کانون‌های مساجد همدان همگام با سایر گروه‌ها برای گرامیداشت دهه ولایت و امامت اقدام کرده و با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، عشق و ارادت خود به امیرالمؤمنین(ع) را به نمایش می‌گذارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، دهه ولایت، فرصت مناسبی برای گسترش روحیه امید و نشاط در جامعه است؛ فرصتی که هر سال با برگزاری جشن‌های متعدد رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال همه‌گیری ویروس کرونا سبب شده تا نتوان جشن‌ها و اجتماعات مذهبی را برگزار کرد و برنامه‌ها با تغییر برگزار می‌شود.

برخی فعالان فرهنگی با استفاده از فضای مجازی، اقدام به برگزاری برنامه کرده‌اند و برخی هم با کارهای انسان دوستانه مانند ذبح قربانی، توزیع بسته‌غذایی و اطعام سعی در تقسیم شادی عید امامت و ولایت با دیگران کرده‌اند.

اعضای کانون‌های مساجد استان همدان هم که همواره در مناسبت‌های مذهبی پیشگام هستند؛ این‌بار روش جدیدی را برای اظهار عشق و ارادت خود به اهل بیت(ع) در پیش گرفته‌اند.

آغاز مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی از عید غدیر/ حامیان در استان کرمانشاه به 33 هزار نفر افزایش یافتجشنواره‌های فرهنگی و ورزشی تا عید غدیر مجازی برگزار می‌شودبیش از 170 برنامه ویژه غدیر در بوشهر برگزاری می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، برنامه‌های «دهه امامت و ولایت» بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

حمیدرضا ناهیدی فرد افزود: در کنار قرائت دعای عرفه و روضه حضرت مسلم(ع)، پویش طرح ختم نور و ذبح قربانی در عید قربان به مناسبت فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان انجام شد.

وی بیان کرد: اعضای کانون‌های مساجد استان تا عید سعید غدیر هم بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده و با خانواده شهدای سادات دیدار می‌شود.

ناهیدی فرد اعلام کرد: راه‌اندازی کاروان شادی، اجرای نورافشانی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر، مسابقه ولایت در غدیر، ختم صلوات و هدیه ثواب آن به پیشگاه امیرالمؤمنین(ع) و مسابقه شعر خوانی و قصه‌گویی ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه ولایت است.

وی گفت: اجرای گروه‌های سرود فعال کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان، برگزاری مسابقه دل‌نوشته، آذین‌بندی سردرب مساجد، برگزاری جشن ویژه کودکان با رعایت دستورالعمل بهداشتی در کنار نماز جماعت بوستان‌ها و راه اندازی کانال نوجوان غدیری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت عید غدیر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد افزود: همزمان با عید غدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی غدیر در شهرستان درگزین تقدیر می‌شود.

ناهیدی فرد بیان کرد: امسال سالروز شهادت شهید محسن حججی مقارن با روز عید غدیر هست و کانون فرهنگی، هنری شهدای نظام آباد شهرستان درگزین به همین مناسبت، مسابقه کتابخوانی غدیر را برگزار کرد.

انتهای پیام/744/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... فراخوان جشنوارۀ بین‌المللی "من غدیری‌ام" منتشر شد پویش "هر خانه یک پرچم" ویژۀ عید غدیر راه‌اندازی شد "نذر گوشت از قربان تا غدیر" در هیئت بنی فاطمه اصفهان به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فراخوان جشنوارۀ بین‌المللی "من غدیری‌ام" منتشر شد پویش "هر خانه یک پرچم" ویژۀ عید غدیر راه‌اندازی شد "نذر گوشت از قربان تا غدیر" در هیئت بنی فاطمه اصفهان به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۶ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۷ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۸ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در شهرک فرهنگیان بجنورد / شهرداری آدرس منطقه را نمی‌داند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اند مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم مقام سابق آمریکایی: ما در آمریکا با بحران حقوق بشر مواجه هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون های مساجد مساجد استان راه اندازی برای حمایت دهه ولایت برنامه ها پیش بینی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی گفت: امدادگران هلال احمر از ۲۷ فروردین ماه و همزمان با موج جدید بارش‌های شدید در جنوب شرق کشور، تا ۴ اردیبهشت ماه به ۶۵ هزار و ۵۲۳ نفر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان امدادرسانی کردند.

این مقام مسئول افزود: در مجموع یک هزار و ۴۰۰ نیروی هلال احمر در ماموریت امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب شرق کشور مشارکت داشتند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: از زمان وقوع سیل تا به امروز، ۴۶ سورتی پرواز برای کمک رسانی و ۳۴ تُن اقلام امدادی و زیستی بین سیل زدگان توزیع شده است. 

سلیمانی با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان افزود: سیل اخیر بیشترین آسیب را به سیستان و بلوچستان و مناطق جنوبی آن وارد کرده و به همین علت جمعیت هلال احمر تا حل مشکلات مناطق سیل زده در کنار مردم حاضر خواهد بود و کمک رسانی‌ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار