Web Analytics Made Easy - Statcounter

شک ندارم که دکتر باقری دارند شوخی می کنند.ایشان گفته اند که وزنه بردای می تواند الگوی مبارزه با دوپینگ در ورزش ایران باشد.

دکتر جان ببخشید،اما اجازه بدهید حداقل یک لبخند به نطقی که کرده اید بزنم،حیف است به خدا.

بدون شک تلفن همراه شما اینترنت دارد.اگر ندارد هر زمانی که به اینترنت دسترسی پیدا کردید صفحه گوگل را باز کرده و این جمله را جستجو کنید" بیشترین دوپینگ در ورزش ایران" نتیجه را حتما ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ اشکالی ندارد.ما حرف هایی که درباره دوپینگ در وزنه برداری زده اید را می گذاریم روی یک اشتباه که ممکن است از جانب هر انسانی رخ بدهد اما اگر روی حرف های‌تان اصرار دارید،خب باید بگویم که ما خواب نیستیم!

شما از این گفته اید که چون تعداد زیادی نمونه از شما گرفته اند به همین دلیل تعداد دوپینگی ها هم بیشتر شده است! خودمانیم؛آخر این هم شد دلیل؟

به نظرم اینجا هم یک اشتباه کوچک دیگر کرده اید.می دانیم حرف شما چیز دیگری بوده اما ناخواسته طور دیگری بیان شده است.احتمالا شما می خواستید بگویید که در فدراسیون داریم تلاش می کنیم تا هر تعداد نمونه بیشتری که از بچه های ما گرفتند،دوپینگی های کمتری داشته باشیم و این به دلیل آموزش های دقیق و خوب،مراقبت ها ویژه و تلاش‌های فدراسیون برای ریشه کن کردن دوپینگ است!

برای ماها که تخصصی وزنه برداری را دنبال می کنیم این بیانات ملموس است.دکتر جان از شما درخواست می کنیم برای عموم ساده تر حرف بزنید تا خدای ناکرده دچار سوءبرداشت نشوند و فدراسیونی که در دوپینگ الگوی سایر رشته ها است را متهم نکنند.راستی یک توضیح هم به مردم بدهید تا هرگز این الگو بودن فدراسیون را فراموش نکنند،اینکه چرا کاپ قهرمانی در مسابقات جوانان را از ایران پس گرفتند؟برای یک فدراسیون الگو خوب نیست این اخباری که درباره اش شنیده می شود.ما و مردم منتظر این توضیح می مانیم.

251 251

کد خبر 1416791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری وزنه برداری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس

علی داوودی در پایان تمرین روز گذشته تیم‌ملی از شرایط خودش و اردو حرف زد. وی اظهار داشت: شرایط تمرین خوب است و ما هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. گروه ما ۱۰ روز دیگر به تایلند اعزام می‌شود که آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک است. انشاالله بعد از این مسابقه آماده می‌شویم تا با تمام قدرت راهی المپیک شویم.

دارنده مدال نقره المپیک ادامه داد: المپیک مسابقه سختی خواهد شد، مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی این مسابقات شوم، اتفاقات خوبی را رقم خواهم زد.

داوودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مردم ایران گفت: آرزو می‌کنم برای بچه‌های وزنه‌برداری هم سال خوب و پر برکتی باشد. تمرین کردن در عید سخت است، اما همه بچه‌هایی که اینجا در اردو هستند هدف دارند و رسیدن به این هدف باعث شده تا آن سختی احساس نشود.

جام جهانی وزنه‌برداری به عنوان آخرین و مهمترین مرحله گزینشی المپیک پاریس روز‌های ۱۲ الی ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پوکت تایلند برگزار خواهد شد. مصطفی جوادی، رضا دهدار، آیت شریفی و علی داودی نفرات اعزامی تیم ملی مردان هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم
  • پوست اندازی سخت است، اما ما این بذر را کاشتیم
  • جریمه سنگین فدراسیون کشتی به خاطر دوپینگ
  • اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون ایران را جریمه کرد
  • جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایرلن از سوی اتحادیه جهانی
  • جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایران
  • فدراسیون کشتی و مقررات سنگین علیه دوپینگ