Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:09:31 GMT

درگذشت عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد ساری براثر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۵۵۷

درگذشت عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد ساری براثر کرونا

دکتر سیده حرمت‌السادات جعفری عضو هیأت علمی گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی ساری براثر ابتلا به کرونا به دیار حق شتافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دکتر سیده حرمت‌السادات جعفری عضو هیأت علمی گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی ساری براثر ابتلا به کرونا به دیار حق شتافت.

وی که از  چند روز قبل به دلیل مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان فاطمه زهرا (س) ساری بستری بود، ظهر امروز براثر ابتلا به کرونا جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانمرد روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران عنوان کرد؛ پیش از زنده‌یاد دکتر حرمت‌السادات جعفری‌کلکناری هفته گذشته حسین رحیمی کارمند حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی ساری براثر ابتلا به کرونا فوت شده بودند؛ همچنین دکتر رضایی عضو هیأت علمی جویبار نیز در اسفندماه براثر کرونا جان خود را از دست داد.

هم‌اکنون وضعیت ابتلا کرونا در مازندران قرمز است و بنا به اعلام مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران هزار و ۸۶۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف ابتلا به کرونا درگذشت استاد دانشگاه براثر ابتلا به کرونا دانشگاه آزاد اسلامی عضو هیأت علمی ساری براثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر با صدور حکمی اسما لک عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر را به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب اسما آمده است:‌ با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیئت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به‌عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس منصوب می‌شوید.

به گزارش آنا، اسماً لک با مدرک دکتری تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان واحد گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس