Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:44:21 GMT

کلنگ زنی و افتتاح 428 پروژه در هفت شهرستان گلستان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۷۰۷

کلنگ زنی و افتتاح 428 پروژه در هفت شهرستان گلستان

کریمی گفت: تاکنون هفت فرماندار گلستان عنوان کردند که ۴۲۸ پروژه آماده کلنگ زنی و افتتاح در هفته دولت دارند.گ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» عصر امروز (شنبه 11 مرداد) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: هفته دولت را پیشرو داریم و باید پروژه های اقتصادی و کلنگ زنی را به نحو شایسه اطلاع رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: مکاتبه ای با فرمانداران شهرستان ها انجام شده و مقرر شده است تا 15 مرداد تمامی پروژه های قابل بهره برداری و افتتاح و همچنین پروژه های قابل کلنگ زنی را در شهرستان ها احصاء کنند.

 

کریمی متذکر شد: از مجموع 14 فرمانداری هفت فرمانداری اطلاعات 428 قابل افتتاح و کلنگ زنی را احصاء کردند که از این میزان 422 پروژه قابل افتتاح و 6 پروژه نیز قابل کلنگ زنی است.

 

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا این تاریخ طرح و پروژه های قابل بهره برداری یا کلنگ زنی از سوی فرمانداران معرفی شود، بیان کرد: امیدواریم در هفته دولت جاری شاهد یک جمع بندی باشیم و پروژه ها در تاریخ مقرر افتتاح و کلنگ زنی شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان  خاطرنشان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا میزان پروژه های ما در هفته دولت قابل توجه خواهد بود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت در گلستان پروژه های هفته دولت ابراهیم کریمی هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش  جام جم آنلاین -چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش،  شنبه ۱ اردیبهشت ماه   کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، واقع در فاز ۳ محله الهیه، با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تهیه مسکن برای فرهنگیان،به زمین زده شد.

 

فرماندار بروجن در این آیین گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم می باشد.

 

فتاح کرمی اضافه کرد: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت پروژه ای در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید فرهنگیانی که در طرح های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحدهای پروژه فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل گردد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن نیز در این رابطه گفت: پروژه مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد‌.

 

افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.

 

ایشان اضافه کرد: بلوک های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه(همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

 

علایی متراژ واحدهای این پروژه مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد واحدهای این پروژه در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان عزیز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است