Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@23:40:25 GMT

رسول‌پناه: پیشکسوتان کمک حال باشگاه باشند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۷۲۵

رسول‌پناه: پیشکسوتان کمک حال باشگاه باشند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی رسول‌پناه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: پس از امضای الحاقیه با شرکت آتیه داده پرداز، این شرکت خوشبختانه به تعهدات خود تا اینجای کار به خوبی عمل کرده است. شرایط بد اقتصادی فعلی، شیوع ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران و نداشتن بلیت فروشی، باعث شده که وضعیت واقعاً سخت شود، اما در همین شرایط باید قدردان مسئولیت‌پذیری و تعهد شرکت کارگزار باشگاه نسبت به قرارداد با پرسپولیس باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به واقع کمک حال باشگاه در این شرایط بودند.

وی ادامه داد: با این همه برخی از بدهی‌ها برای زمان گذشته و قبل از امضای قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز است که البته در همین زمینه مذاکرات خوبی با این شرکت انجام شده و امیدوارم با تعامل بیشتر، بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم. پرداخت بدهی‌ها، جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات و احکام انضباطی در فیفا، مشکلات پیش روی ماست و امیدوارم بتوانیم از این مرحله سخت هم عبور کنیم. مذاکراتی با شرکت آتیه داده پرداز به‌عنوان کارگزار انجام شده و به روزهای آینده امیدوار هستیم. برخی از پرونده‌های چندین هزار دلاری از قبل وجود داشته است، اما کارگزار برند باشگاه متعهدانه در کنار پرسپولیس قرار دارد. خوشبختانه آنها به تعهدات خود تا پایان خرداد ماه عمل کرده‌اند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو و بودیمیر افزود: ما در شرایط حساسی قرار داریم. در این شرایط حساس از هواداران، صاحب‌نظران و پیشکسوتان می‌خواهیم تا کمک حال پرسپولیس باشند. در شرایط سخت فعلی اقتصادی و در حالی که بدهی‌های زیادی از گذشته بر سر باشگاه آوار شده، نباید با اظهارات تنش‌زا کار را سخت کرد. از همه پیشکسوتان، هواداران، صاحب‌نظران و ... خواهش می‌کنم منطقی به قضایا نگاه کنند. در وضعیت فعلی آنها می‌توانند با اظهارات کارشناسی شده و منطقی کمک حال پرسپولیس باشند.

رسول‌پناه همچنین درباره نگرانی هواداران برای تمدید قرارداد چند بازیکن از جمله بشار رسن هم گفت: اینکه در برخی رسانه‌ها گفته شده ما به بشار پیشنهاد داده‌ایم دستمزدش را کم کند به هیچ وجه صحت ندارد. هنوز هیچ مذاکره‌ای با بشار انجام نشده است، اما هم مدیریت باشگاه و هم کادر فنی نظر مثبتی روی این بازیکن و بحث تمدید قراردادش دارند و به زودی مطالباتش پرداخت می‌شود و وارد مذاکره برای تمدید قراردادش می‌شویم.

104 / 351 مهدی رسول پناه بشار رسن برانکو ایوانکوویچ بودیمیر پرسپولیس لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی رسول پناه بشار رسن برانکو ایوانکوویچ بودیمیر پرسپولیس لیگ برتر رسول پناه کمک حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

جام جم آنلاین - خوزستان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور شهباز گهروئی، رییس حوزه هنری خوزستان مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از فعالین فرهنگی با علی زارعی رضایی از شاعران آیینی و مصطفی نیک پی از پیشکسوتان عرصه موسیقی دیداری صورت گرفت‌.

محمد شهباز گهروئی با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر و ادبیات انقلاب را سرمایه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور هنرمندان متعهد از برکات توجه به هنر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که توانستند به عنوان سفیران فرهنگی ایران اسلامی ارزش‌های ایرانی اسلامی و انقلابی را به دنیا نشان دهند.

رییس حوزه هنری خوزستان درادامه با تاکید برهم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای تولید آثار ارزشمند در حوزه هنر انقلاب بیان کرد: باید هر سازمانی متناسب با رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده دارد فعالیت کند و تقسیم کاری بین این نهادها صورت گیرد.

شهباز گهروئی با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به‌عنوان یک ارزش همواره مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: ضمن قدردانی از زحمات همه هنرمندان باتجربه، از تمامی اساتید عرصه هنر انقلاب می‌خواهیم که ما در مسیر درست پرورش هنرمند انقلابی راهنمایی و همراهی نمایند.

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با تاکید بر اینکه هنر انقلاب هنری متعهد است، گفت: امروز وظیفه هر هنرمند، تعهد و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید این رسالت را به‌ عنوان وظیفه خود ادا کند.

به گفته ی وی، بی شک نگاه اعتقادی هنرمندان باعث می‌شود آثار هنری متعهد و بر اساس ارزش های جامعه تولید شود.

دیگر خبرها

  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • یاد خدا، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به آرامش است
  • اعلام آمادگی پیشکسوتان هوانیروز اصفهان برای دفاع از کشور
  • شهرک سینمایی نور