Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روح الله ایرانمهر معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار مازندران از تهیه و تولید دو موسیقی با عنوان پهلوون ریکا و بازگشت پرستو‌ها در مازندران خبر داد و گفت: این دو اثر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موسیقی پهلوون ریکا و بازگشت پرستو‌ها کاری از بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با مشارکت صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که ضبط آن ساعت ۱۵ الی ۱۷ عصر امروز در استودیو فرهنگ خانه مازندران کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید

خاموش شدن آواز پنجعلی

ایرانمهر گفت: این دو اثر هنری با صدای استاد محمدرضا اسحاقی و گروه موسیقی دشتستان به کارگردانی هادی محمدی درواری تهیه و تولید می‌شود.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار مازندران افزود: پهلوون ریکا موسیقی به زبان محلی مازندرانی است که نقش پر رنگ جوانان مازندران در عرصه دفاع مقدس به‌ویژه شهامت و پایمردی این عزیزان در دوران اسارت به قالب هنر درآورده است.

ایرانمهر ادامه داد: موسیقی بازگشت پرستو‌ها نیز به موضوع ورود آزادگان و شور حال وصف ناپذیر مردم این استان در استقبال از این سبکبالان عاشق می‌پردازد.

او گفت: از این دو اثر حماسی محلی مازندرانی در روز ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهمن رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس مازندران موسیقی مازندران ساخت آلبوم موسیقی دفاع مقدس دو اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مفخمی صبح چهارشنبه در گفت گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نور فراجا برای مقابله با ناهنجاری‌ها اظهار کرد: شهرداری‌ها برای اجرای طرح باید پای کار بیایند.

وی افزود: همانگونه که مجتمع‌های تجاری و پاساژها و مردم پای کار آمدند شهرداری‌ها نیز در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها باید برای اجرای طرح همکاری داشته باشند.

وی بابیان این که فرمانداران به عنوان رئیس شورای تأمین نیز دارای وظایفی هستند، درباره همکاری مجتمع‌های تجاری و پاساژها در زمینه اجرای طرح مطلوب بوده است، افزود: با هر اصنافی که رعایت نکنند قاطعانه برخورد می‌شود.

سردار مفخمی با اظهار این که همراهی مجتمع‌های بزرگ و رفاهی نیز در اجرای طرح رعایت عفاف و حجاب مطلوب است، افزود: دنبال آن نیستیم که شمار دستگیری‌ها را افزایش دهیم بلکه در پی آن هستیم که حتی تذکر نیز نداشته باشیم.

فرمانده انتظامی مازندران شرایط استان مازندران را نسبت به سایر مناطق کشور به دلیل مسافرخیزی متفاوت دانست و گفت: پلیس فعال در استان نیز ادبیات تعامل و همکاری با مردم و گردشگران را به خوبی می‌داند.

وی با عنوان این که تعداد پرونده‌های تشکیل شده برای متخلفان و هنجارشکنان در طرح نور بسیار اندک و معدود بوده است، گفت: کمتر از ۱۰ درصد منجر به تشکیل پرونده قضائی شده است.

سردار مفخمی هدف اجرای طرح نور را حضور فیزیکی همکاران در معابر، خیابان‌ها و تفرجگاه‌ها و دیگر مناطق بوده است، گفت: در مازندران شاهد اقبال عمومی و استقبال از سوی مردم برای اجرای طرح بودیم.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر این که اجرای طرح نور مطالبه مردمی به شمار می‌رود، گفت: این مسأله افتخاری است که مردم مازندران آن رو مطالبه و دنبال می‌کنند.

وی یادآور شد: بانوان مکشفه در خودروها نیز در راستای این طرح شناسایی و برخورد قانونی با آنان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6087237

دیگر خبرها

  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد