Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:35:19 GMT

مالک ناپولی و مقایسه یوفا با 3 میمون معروف!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۷۸۲

مالک ناپولی و مقایسه یوفا با 3 میمون معروف!

آئورلیو دی لائورنتیس مالک ناپولی به یوفا در مورد برگزاری بازی تیمش برابر بارسا در نوکمپ هشدار داد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که شهر بارسلونا به لحاظ شیوع ویروس کرونا اصلاً در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و روزانه موارد زیادی از مبتلایان در این شهر به ثبت می رسد؛ موضوعی که باعث شده حالا برگزاری دیدار بین دو تیم بارسلونا و ناپولی در چهارچوب مسابقه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دو روز پیش گفته شد که یوفا از وزارت بهداشت دولت محلی کاتالونیا درخواست کرده تا برای برگزاری بدون خطر دیدار بین دو تیم بارسلونا و ناپولی به آنها تضمین بدهد. در نهایت تضمین های لازم نیز داده شد و بازی 18 مرداد در نوکمپ برگزار خواهد شد. 

 

 

 

 

آئورلیو دی لائورنتیس مالک ناپولی که پیش از این اعتراضش به انجام این بازی در بارسلونا را نشان داده بود، بار دیگر روی موضعش ماند و به یوفا اخطار داد.

او در این رابطه به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« قضیه یوفا مثل قضیه آن سه میمون است؛ نمی بینم، گوش نمی کنم و حرف نمی زنم.

امیدوارم وقتی به بارسلونا رفتیم و برگشتیم، هیچ مشکلی برای ما پیش نیاید و کسی به کرونا مبتلا نشود. ما همیشه با یوفا بهترین ارتباط را داشته ایم اما اگر مشکلی برای ما از بابت سفر به بارسلونا پیش بیاید، عواقب خوبی نخواهد داشت.»

 

اورلیو دی‌لورنتیس (رئیس باشگاه) بارسلونا ناپولی یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ناپولی یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب ال‌کلاسیکو را به رئال باخت تا از قهرمانی لالیگا قطع امید کند. در صورت پیروزی، فاصله به پنج امتیاز کاهش پیدا می‌کرد و در 6 هفته باقی‌مانده هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد ولی جبران فاصله یازده امتیازی بسیار بعید است.

بارسا حالا باید مراقب باشد جایگاه دومی را از دست ندهد چرا که دوم شدن در لالیگا یعنی قطعی کردن حضور در سوپرجام اسپانیا که سود مالی خوبی برای این تیم دارد.

بزرگترین تهدید کننده بارسلونا دیگر تیم کاتالان یعنی خیروناست که در عین شگفتی تنها دو امتیاز با بارسا فاصله دارد (70 بارسا، خیرونا 68). خیرونا تا اینجا سهمیه اروپایی خود را قطعی کرده (لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا) و در تلاش است حضورش در لیگ قهرمانان را مسجل کند.

برای بارسا و خیرونا 6 بازی دیگر باقی‌مانده که هر کدام مثل یک فینال هستند.

بارسا دوشنبه بعد میزبان والنسیاست و سپس باید به زمین خیرونا برود که یک بازی بسیار کلیدی خواهد بود. بارسا در ادامه باید در مونتجوئیک برابر سوسیداد قرار بگیرد و بعد به زمین آلمریا برود. بازی برابر رایو و سویا نیز آخرین مصاف‌های بارسا در فصل جاری هستند.

لاس پالماس (بیرون خانه)، بارسا (خانه)، آلاوس (بیرون خانه)، ویارئال (خانه)، والنسیا (بیرون خانه) و گرانادا (خانه) نیز حریفان بعدی خیرونا هستند و باید دید کدام تیم رتبه دوم را کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)