Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا، در صورتی که قهرمان این مسابقات به شکل مستقیم مجوز حضور در دوره بعدی رقابت‌ها را از طریق مسابقات داخلی کسب نکند، طبق آیین‌نامه جدید برگزاری مسابقات در دوره بعدی از مرحله پلی‌آف وارد رقابت‌ها خواهد شد و می‌تواند برای رسیدن به مرحله گروهی تلاش کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس تغییرات صورت گرفته و اینکه فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا با حضور ۴۰ تیم در مرحله گروهی برگزار خواهد شد، قهرمان هر دوره به صورت مستقیم در دوره بعدی این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در صورتی که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا به شکل مستقیم مجوز حضور در دوره بعدی رقابت‌ها را از طریق مسابقات داخلی کسب نکند، طبق آیین‌نامه جدید برگزاری مسابقات در دوره بعدی از مرحله پلی‌آف وارد رقابت‌ها خواهد شد و می‌تواند برای رسیدن به مرحله گروهی تلاش کند.

در این صورت برای نخستین بار این امکان وجود دارد که یکی از کشورهای آسیایی ۵ نماینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه تعداد تیم‌ها در مرحله گروهی افزایش یافته و در هر منطقه شرق و غرب ۵ گروه با حضور مجموعا ۴۰ تیم شکل می‌گیرد، در صورت حضور ۵ نماینده از یک کشور باز هم احتمال تقابل تیم‌های یک کشور در مرحله گروهی وجود ندارد.

طبق سهمیه بندی اعلام شده در فصل آتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ایران با دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه در مرحله پلی‌آف فصل آتی این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا مرحله گروهی دوره بعدی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند

حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری عل و فناوری آنا، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به کار کرد.

وی افزود:این رویداد، پرچمدار جریان سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعدادهای جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

حسن‌پور با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی، اظهار امیدواری کرد که این رویداد، گامی برای حضور ایران در ۱۰ کشور برتر دنیا در حوزه هوش مصنوعی باشد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت از کلیه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این شاخه فناوری برای بازدید از این رویداد، از متخصصان تعلیم و تربیت نیز درخواست کرد تا با مشاهده رقابت‌ها، در نظریه‌سازی آموزشی لازم برای این سبک از آموزش و تربیت نیرو‌های فناور به دانشگاه و کشور کمک کنند.

وی اظهار کرد: تعامل حضوری علاقه‌مندان، شرکت‌کنندگان و صاحبان صنایع بهره بردار از این فناوری‌ها، علاوه بر شبکه‌سازی علمی و اتصال بهره برداران و متخصصان، موجب تزریق انگیزه و امید در نسل جوان به آینده فناورانه کشور و ترویج فرهنگ حل مساله و کار گروهی می‌شود.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • اعزام اسکواش باز خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا