Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس گفت: امیدوارم با همفکری و استفاده از تجریبات تمامی اعضا گام های موثری در کمیته های مختلف به خصوص استعدادیابی برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون تنیس، داود عزیزی اهمیت تعامل کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس با آموزش و پرورش را برای پرورش نسل جدید از تنیس بازان مورد توجه قرار داد و رویکرد فدراسیون را برای انتخاب کمیته های مختلف فدراسیون، توانمندی و تجربه و تخصص  افراد در سراسر کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون تنیس در مراسم معارفه رییس، دبیر و اعضای کمیته استعدادیابی  اظهار داشت: برای انتخاب رییس، دبیر و اعضای کمیته های فدراسیون، رویکردمان توانمندی افراد فعال در استان های مختلف کشور است و با نگاه ملی گرایانه  اعضای کمیته ها را منصوب می کنیم تا با بهره گیری از تجارب افراد اهداف توسعه ای فدراسیون محقق شود.

عزیزی اهمیت استفاده کامل از ظرفیت های موجود در کشور برای تعالی تنیس را مورد توجه قرار داد و با اشاره به پتانسیل آموزش و پرورش، اهمیت تعامل با آنها را در راستای کشف و پرورش استعداد ها مهم برشمرد.

رییس فدراسیون تنیس ابراز امیدواری کرد که تشکیل کمیته استعدادیابی با بهره گیری از تجارب و تخصص افراد زمینه ظهور و بروز استعدادها را برای پرورش نسل جدید تنیسورها ایران رقم بزند.

داود عزیزی با بیان اینکه فعالیت کمیته ها با حمایت کامل وی صورت می گیرد، اظهار داشت: امیدوارم با همفکری و استفاده از تجریبات تمامی اعضا گام های موثری در کمیته های مختلف به خصوص استعدادیابی برداشته شود.

همچنین در این جلسه فرزین ضیاآذری دبیر فدراسیون تنیس کشورمان نیز گفت: خوشبختانه افراد با تجربه و توانمندی برای فعالیت در کمیته استعدادیابی انتخاب شدند و امیدوارم با تصمیمات فنی شاهد نتایج و اتفاقات خوبی در کمیته استعدادیابی باشیم.

ضیاآذری کیفی سازی برنامه های کمیته استعدادیابی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: فعالیت کمیته استعدادیابی می تواند نقش ارزنده ای در پیشرفت تنیس ایران داشته باشد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، بر اساس تصمیم هیأت رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مجمع انتخابات این فدراسیون ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار و رییس این فدراسیون برای چهار سال آینده معرفی خواهد شد. پیش از این قرار بود مجمع فوق ابتدا قرار بود هفتم بهمن ماه برگزار شود که به تعویق افتاد و ۲۶ فروردین ماه برای برگزاری مجمع تعیین شد که بازهم به تعویق افتاد.

یوسف بهتری، تورج علی عنصری، افشین هادی‌چگینی، محمد ضیایی، محمد عسگری، سیدمحسن حسینی، حسین شهرکی، جاسم منوچهری، یوسف جاویدان، فرهاد طاووسی و حمیدرضا پارسی‌منش ۱۱ کاندیدایی هستند که برای شرکت در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی ثبت کردند.

کسب اطلاع کرد که سوابق مدیریتی پنج کاندیدا از سوی کمیسیون تطبیق سوابق مدیریتی وزارت ورزش مورد تأیید قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • عزیزی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی: اینکه اسراییل گفته ظرف یک هفته اقدام می‌کند نمایش است/ اقدام بعدی ایران پشیمان کننده‌تر از اقدام شب گذشته خواهد بود
  • سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • باشت باوی سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز شد
  • «آموزش»و«استعدادیابی» اولویت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
  • برای حفظ میزبانی اذیت شدیم/ شانس بالایی برای صعود داریم