Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@14:47:53 GMT

۷ نفر از کارکنان شهرداری مهاباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۹۸۰

۷ نفر از کارکنان شهرداری مهاباد دستگیر شدند

مهاباد-دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: هفت نفر از کارکنان شهرداری این شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین،دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: هفت نفر از کارکنان شهرداری این شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شده‌اند.

اصلان حیدری بیان کرد: به‌دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فساد مالی و تخلف از سوی تعدادی از کارکنان شهرداری مهاباد اوایل هفته گذشته پنج نفر از کارکنان شهرداری با اتهام فساد مالی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات بیشتر در این رابطه ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شده‌ و تا این لحظه تعداد این افراد به هفت نفر به اتهام‌های مختلف مالی رسیده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهاباد شهرداری دستگیری نفر از کارکنان شهرداری فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: ۲ پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری بازداشت شدند.   به گزارش ایرنا، محمدرضا جعفری اصل پنجشنبه با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که به بازداشت آنان منجر شد.   وی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه، اتهام هایی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.   جعفری اصل گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب و اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا خواهد شد
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد