Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پاسخ به گزارشی با عنوان "دختر روحانی عضو هیات علمی شهید بهشتی شد؟ " توضیحاتی ارسال کرده است. متن این توضیح به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای قلی زاده

با سلام و احترام

ضمن تشکر از همراهی‌ها وتقدیر از فعالیت‌های آن خبرگزاری محترم، پیرو درج گزارش اختصاصی تحت عنوان: (دختر روحانی عضو هیات علمی شهید بهشتی شد؟) بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه و بررسی به عمل آمده در دانشکده فن آوری نوین پزشکی به استحضار می‌رساند:

خانم دکتر مریم روحانی فارغ التحصیل رشته دکترای زیست فناوری پزشکی از انستیتو پاستور ایران می‌باشد که پس از فارغ‌التحصیلی درخواست گذراندن تعهدات قانونی خود را در آذرماه سال ۹۸ به دانشکده‌های فن آوری‌های نوین پزشکی دانشگاه ارائه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارزیابی سوابق تحصیلی و تحقیقاتی نامبرده در دانشکده مذکور درخواست ایشان جهت شروع خدمت در گروه مهندسی بافت و علوم سلولی کاربردی با نظر موافق به معاونت آموزشی دانشگاه اعلام می‌گردد، معاونت آموزشی دانشگاه نیز بر اساس ماده ۱۴ آیین‌نامه اداری و استخدامی اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور و همچنین بخشنامه شماره ۳۵۷۳/۵۰۰/د معاونت آموزشی وزارت متبوع به مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت منعکس می‌کند و پس از آن مرکز امور هیات علمی وزارت متبوع طی نامه شماره ۴۱۷۸/۵۰۶/د مورخ ۲۱/۰۹/۹۸ موافقت خود را جهت انجام تعهدات قانونی در قالب هیات علمی ایشان به دانشگاه اعلام کرد. برهمین اساس وی جهت گذراندن تعهدات قانونی از تاریخ ۱۸/۱۰/۹۸ به عنوان عضو هیات علمی تعهداتی در دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی شروع به کار نموده است.

قابل ذکر است در حال حاضر تعداد ۲۸۹ نفر از اعضای هیات علمی تعهداتی با شرایط مشابه ایشان در دانشگاه مشغول گذراندن تعهدات قانونی خود می‌باشند و طبق ماده ۱۴ آیین‌نامه اداری و استخدامی اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، مجوزی برای استخدام رسمی آن‌ها نمی‌باشد و به کارگیری متعهدین خدمت مستلزم وجود ردیف سازمانی بلاتصدی و مجوز استخدام به عنوان عضو هیات علمی نمی‌باشد و این افراد صرفاً تعهدات قانونی را در دانشگاه طی خواهند نمود.

بدیهی است پس از پایان تعهدات رابطه کاری این گونه افراد با دانشگاه قطع خواهد شد و صرفاً افرادی به استخدام هیات علمی دانشگاه در خواهند آمد که در فراخوان جذب اعضاء هیات علمی دانشگاه شرکت نمایند.
پایان توضیحات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

* ضمن تشکر از روابط عمومی محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران برای ارائه توضیحات اولیه، بررسی متن این توضیحات و بررسی‌های بیشتر خبرنگار تسنیم، همچنان بعضی ابهامات را پابرجا نگاه می‌دارد. موضوعات و پرسش‌های جدید را متعاقباً در گزارش جداگانه‌ای منتشر خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مریم روحانی هیئت علمی دانشگاه دانشگاه شهید بهشتی هیات علمی دانشگاه معاونت آموزشی تعهدات قانونی عضو هیات علمی علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی به منظور تربیت، آموزش و ارتقای توانمندی کارکنان حائز شرایط سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و نیروهای مسلح جهت احراز مشاغل حکمرانی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (سنجش علمی و ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی) در چهار رشته؛ حکمرانی اجتماعی، حکمرانی فرهنگی، حکمرانی اقتصادی و حکمرانی تربیتی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ به شیوه آموزشی - پژوهشی دانشجو می پذیرد.

مهلت ثبت نام: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه به نشانی زیر مراجعه نمایید.
governanceschool.ir

کد خبر 845251 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است