Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@04:52:53 GMT

ذره بين بازرسي روي قيمت سيمان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۰۸۶

ذره بين بازرسي روي قيمت سيمان

خبرگزاری آریا- بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار و اعلام سازمان حمایت؛ سیمان در فهرست کالا‌های اولویت دار بازرسی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا از سازمان حمایت، 5 کالای اولویت دار بازرسی معرفی شد و برای سیمان متعاقب جلسه برگزار شده با تشکل تولید کنندگان برنامه ویژه‌ای در امر نظارت انجام می‌شود.
با توجه به جلسه انجمن صنفی تولید کنندگان سیمان با سازمان حمایت، موضوع قیمت‌گذاری سیمان مطرح و قیمت این محصول بر اساس تصمیم اخیر این سازمان و انجمن سیمان برای مصرف کننده به ازای هر پاکت سیمان خاکستری حداکثر 17 هزار و 500 تومان و برای هر تن سیمان فله 290 هزار تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واحد‌های تولیدی منحصرا به عاملان توزیع رسمی و مطابق دستورالعمل مربوطه سیمان را با قیمت‌های قانونی ارایه خواهند کرد.
بر این اساس؛ مطابق توافق اعضای جلسه برای تأمین بهنگام سیمان مورد نیاز انبوه‌سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده، واحد‌های تولیدی مکلف به تحویل بار به قیمت مصوب درب کارخانه به انبوه سازان، پروژه‌های عمرانی و سایر مصارف عمده با معرفینامه رسمی هستند و علاوه بر این انجمن مکلف است با هماهنگی اعضا بر عاملان فروش نظارت کند.
همچنین بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت استان‌ها نسبت به نظارت جدی به عاملین توزیع سیمان اقدام و متخلفان برای ابطال عاملیت فروش و قطع تحویل سیمان به سازمان حمایت و انجمن مربوطه معرفی خواهند شدو انجمن مربوط هم موظف است با هماهنگی تولید‌کنندگان در صورت مشاهده تخلف عاملان یا پس از اعلام سازمان حمایت برای ابطال عاملیت اقدام نماید.
لازم به ذکر است؛ در هفته پیشرو براساس اولویت بندی انجام شده انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گوشت مرغ، لوازم خانگی و تایر سواری و باری از دیگر کالا‌هایی هستند که در اولویت بازرسی‌ها قرار دارند و بازرسان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان‌های صمت با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌های اجرایی و اصناف، بر فرایند تامین و توزیع این کالا‌ها نظارت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ذره بین بازرسی تولید کنندگان سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

افشین صالحی نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان جیرفت برگزار شد، گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان، خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است و این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید جدی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن حمایت زندانیان جیرفت قابل تأمل است؛ ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند، بیان داشت: ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت شده و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، تصریح کرد: مدیرعامل جدید انجمن، چهره‌ای جوان، دلسوز و پر تلاش است و با توجه به تجارب و حسن شهرت در این سمت قرار گرفته است. 

 وی بیان کرد: در زمان کنونی، لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها از خانواده زندانیان پیش برویم. 

در این آیین از خدمات مسعود فاطمی قدردانی و حامد دلفاردی به سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی