Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:48:11 GMT

استقلال، سپاهان و یک دوئل جذاب؛ پیام مقابل مثلث DMG

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۱۹۴

استقلال، سپاهان و یک دوئل جذاب؛ پیام مقابل مثلث DMG

بدون تردید حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر امشب(شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و سپاهان به انجام می‌رسد.

خارج از رقابت همیشه داغ این دو تیم و بازیکنان زیادی که سابقه حضور در تیم مقابل را داشته‌اند و با وجود نبودن امیرقلعه‌نویی در ورزشگاه آزادی بازهم این مسابقه جذاب است چرا که از لحاظ جدولی دو تیم همسایه یکدیگرند و این دیدار ۶ امتیازی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با ۴۵ امتیاز در رده سوم است و سپاهان با همین تعداد امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

آبی‌پوشان تهرانی در سه دیدار اخیر خانگی خود سه تساوی عایدشان شده و بردی نداشته‌اندو سپاهان نیز در ۹ بازی خارج از خانه پیشین خود هفت تساوی و ۲ باخت داشته و به پیروزی نرسیده است. به عبارتی دیگر آخرین برد خارج از خانه سپاهان مقابل گل‌گهر در هفته هفتم بوده است.

اما به سراغ یکی از اصلی‌ترین و سرنوشت‌ساز ترین دوئل‌های امشب برویم. سپاهان با پیام نیازمند در درون دروازه موفق شده ۱۶ کلین‌شیت را در این فصل از خود بر جای بگذارد. او با اینکه در چند هفته اخیر نتوانسته عملکرد خیلی خوبی داشته باشد اما بازهم یکی از ارکان طلایی‌پوشان در ورزشگاه آزادی است. یادمان نرود که سپاهان در ورزشگاه آزادی موفق به شکست پرسپولیس شد. سپاهان در حال حاضر نیز سومین خط دفاع برتر لیگ را به خود اختصاص داده است.

حالا همین پیام نیازمند باید برای دومین بار در این فصل مقابل بهترین خط حمله لیگ قرار بگیرد. استقلال با ۴۶ گل زده بهترین حط حمله لیگ نوزدهم را مال خود کرده و در خط حمله این تیم سه مهاجم آماده حضور دارند که ۲ نفر از آنها در دیدار رفت نیازمند را تسلیم کردند. دیاباته با ۱۱ گل، مطهری و قایدی هم با ۹ گل در برابر سپاهان صف‌آرایی خواهند کرد. آنها به دنبال این هستند تا با باز کردن دروازه نیازمند هم تیمشان را به پیروزی برسانند و هم برای آقای گلی تلاش کنند. این مثلث تهاجمی(DMG) که به احتمال زیاد باهم در زمین از ابتدا حضور ندارند در طول بازی می‌توانند خطرات زیادی را برای خط دفاعی سپاهان ایجاد کنند.

بازی رفت این دو تیم در اصفهان با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. در آن دیدار دیاباته و قایدی برای استقلال و گولسیانی و نورافکن برای سپاهان موفق به گلزنی شدند. در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در بازی رفت استراماچونی هدایت استقلال را به عهده داشت و حالا فرهاد مجیدی. مجیدی هنوز در ورزشگاه آزادی شکستی را متحمل نشده است.

برچسب‌ها مهدی قائدی باشگاه استقلال شیخ دیاباته تیم فوتبال سپاهان ورزشگاه آزادی استراماچونی امیر ارسلان مطهری لیگ برتر فوتبال پیام نیازمند فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی باشگاه استقلال شیخ دیاباته تیم فوتبال سپاهان ورزشگاه آزادی استراماچونی امیر ارسلان مطهری لیگ برتر فوتبال پیام نیازمند فرهاد مجیدی مهدی قائدی باشگاه استقلال شیخ دیاباته تیم فوتبال سپاهان ورزشگاه آزادی استراماچونی امیر ارسلان مطهری لیگ برتر فوتبال پیام نیازمند فرهاد مجیدی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارنجی ها، برنده دوئل حساس لیگ هندبال

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان امروز، شنبه، 25 فروردین، با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس از سد فولاد مبارکه سپاهان گذشت، گیتی‌پسند برنده دربی اصفهان شد، شهیدشاملی کازرون برابر زغال سنگ طبس به پیروزی رسید و نفت و گاز گچساران پیکان را از پیش رو برداشت.
در مهمترین دیدار هفته هفدهم صنعت مس کرمان مهمان فولاد سپاهان بود که نارنجی پوشان در یک بازی برابر و نزدیک توانستند میلیمتری و تنها با یک گل بیشتر تعداد پیروزی‌های خود را به ۱۶ برسانند و  دست پر به کرمان برگردند.
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز که میزبان زغال سنگ طبس بود، ۲۹ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه داشت.
گیتیزن‌ها نیز در دربی اصفهان مهمان پرواز بودند که برنده از زمین خارج شدند.
در دیگر بازی‌های هفته هفدهم نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز مقابل حریفان خود پیروز شدند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم به این شرح است:
فولاد مبارکه سپاهان ۲۶ - صنعت مس کرمان ۲۷
نفت و گاز گچساران ۲۸ - پیکان خراسان ۲۳
پرواز هوانیروز اصفهان ۱۸ - گیتی پسند اصفهان ۲۲
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۹ - زغال سنگ طبس ۲۳
آلومينيوم اراک ۲۸ - فرازبام خاییز دهدشت ۲۷
فولاد سپاهان نوین ۲۵ - پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۶

با این نتایج مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند  و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.
فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • نارنجی ها، برنده دوئل حساس لیگ هندبال
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!