Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@12:00:29 GMT

10 نفر از دارندگان بیشترین فالوور در ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۸۰۵

10 نفر از دارندگان بیشترین فالوور در ایران

چه کسانی در ایران بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند؟ 10 نفر از بزرگترین دارندگان فالوور در ایران با بیش از ۲۴ میلیون کاربر را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، ایران با بیش از ۲۴ میلیون کاربر در رده هفتم در میان کشورهای جهان از حیث رتبه ی شمار کاربران اینستاگرام قرار دارد اما ده نفر برتر بیشترین فالوور در ایران چه کسانی هستند؟

1- حسن ریوندی

شاید براتون جالب باشه که نفر اول یا معروف ترین فرد ایرانی در اینستاگرام نه بازیگر و نه خواننده و نه سلبریتی و نه یک شخص مهم سیاسی است! بلکه آن کسی نیست جز حسن ریوندی کمدین فعال در اینستاگرام که توانسته طی این سالها به شدت در اینستاگرام بدرخشد و کنسرت های خنده او در ساعات اولیه تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن ریوندی بیش از 14 میلیون فالوور دارد.

2- مهناز افشار

نفر دوم بعد از حسن ریوندی که بیشترین حجم دنبال کننده را به خود اختصاص داده است مهناز افشار بازیگر مطرح  سالهای سینمای کشور است. مهناز افشار با صفحه اینستاگرامی 11.9 که میلیون نفر فالوور دارد. وی بازیگری را با یک مجموعه تلویزیونی به نام گمشده در ۱۳۷۷ شروع کرد. پس از آن در همان سال با ایفای نقش در فیلم سينمايي دوستان به سینما راه یافت. بازی در فیلم سینمایی شور عشق در ۱۳۷۹ او را به شهرت رساند. هم اکنون او همسر محمدیاسین رامین فرزند معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت قبلی است.

3-رامبد جوان

رامبد جوان در حال حاضر سومین شخص پرطرفدار در اینستاگرام به حساب می آید. رامبد جوان با10.6  میلیون فالوور است که با برنامه شاد و حرفه ای خندوانه جای خوبی میان مردم ایران باز کرده است. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است و  کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گم‌گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به‌عهده داشته‌است.

4- گلشیفته فراهانی

در حال حاضر گلشیفته فراهانی با 9.2 میلیون فالور بعد از رامبد جوان قرار دارد. گلشیفته فراهانی هنرپیشه، خواننده و نوازنده ایرانی و از اعضای آکادمی اسکار است. وی هم اکنون ساکن فرانسه است. وی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۶ با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد. او جوان‌ترین بازیگری است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است.

بیشتر بدانید: آموزش دانلود ویدئوهای igtv اینستاگرام

درخت گلابی جایزه بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۶ را در سن ۱۴ سالگی برایش به ارمغان آورد. یک مشت دروغ اولین فیلم خارجی بود که او در آن به ایفای نقش پرداخت.

5- دنیا جهان بخت

دنیا جهانبخت دختری جوان که از جمله چهره هایی است که به لطف شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده است و مدعی فعالیت در زمینه مدلینگ است و نزدیک 8.9 میلیون فالوور دارد و از زندگی نامه ی وی اطلاعات دقیقی درج نشده است.

6. بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با 8.7میلیون فالوور در رتبه‌ی بعدی فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران قرار دارد. او متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است. خانم بختیاری بازیگر و منشی صحنه است، و دارای مدرک کارشناسی در رشته زبان فرانسه است.

7- محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با 8.7 میلیون فالوور است که در جایگاه هفتم قرار دارد. گلزار بازیگر سینما، نوازنده (گیتار، پرکاشن)، خواننده و مانکن تبلیغاتی است.

در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری را تجربه کرد. گلزار همچنین در زمینه موسیقی بند دارکوب را با رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد. او بازی در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی و مجموعه سینمای خانگی را در کارنامه هنری خود دارد.

8. الناز شاکردوست

صفحه اینستاگرامی بعدی الناز شاکر دوست با 8.3 میلیون فالوور است.  او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

9-سحر قریشی

سحر قریشی با 8.1میلیون فالوور در جایگاه بعدی فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران است . وی پس از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. قریشی بازی در بیش از ۲۵ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد.

10-بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی نفر بعدی این فهرست است که با 7.5 میلیون فالوور اینستاگرام در این جایگاه قرار دارد. او در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی، تله فیلم، تئاتر و سریال ایفای نقش کرده است. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: اینستاگرام شبکه های اجتماعی فالوور اینستاگرام بیشترین فالوور میلیون فالوور فیلم سینمایی حسن ریوندی رامبد جوان ایفای نقش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن

آفتاب‌‌نیوز :

دیگر خبرها

  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • (ویدئو) رقص مازنی علیزاده با پرچم ایران در اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی
  • ۱۰ درصد از مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های جدید تبدیل شده اند
  • مروری بر شرایط و تصمیمات تعیین شده برای حج تمتع ۱۴۰۳
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن
  • دارندگان غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند
  • دارندگان انشعابات غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • عکس/واکنش ملیکا زارعی به حمله دیشب ایران به اراضی اشغالی
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور