Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان مصلح صبح امروز در کمیته اخلاق حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایان مصلح بازیکن محروم سپاهان و سابق پرسپولیس صبح امروز به همراه فتاحی سرپرست سپاهان در محل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شد و سپس به فدراسیون فوتبال رفت و به دنبال دیدار با مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا او موفق به این کار نشده و دقایقی پیش هم فدراسیون فوتبال را ترک کرد.

هنوز از جزییات جلسه او در کمیته اخلاق اطلاعی در دست نیست اما احتمالا این جلسه برای رساندن مصلح به بازی امروز سپاهان مقابل استقلال بوده که تا این لحظه هنوز مشخص نیست شایان مصلح در بازی امشب حضور پیدا خواهد کرد یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شایان مصلح شایان مصلح لیگ برتر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان

به گزارش "ورزش سه"، پرونده شکایت بازیکنان و مربیان سابق توسط باشگاه‌ها روز به روز اعلام و بیشتر می‌شود که در جدیدترین احکام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، ذوب‌آهن اصفهان محکوم شد.

در جدیدترین رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال عنوان شده «در پی شکایت آرمان قاسمی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 15 میلیارد و 970 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 609 میلیون و 255 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 9 میلیارد و 580 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.»

آرمان قاسمی که طی لیگ‌های 21 و 22 در ذوب‌آهن عضویت داشت و فصل گذشته 13 بازی برای سبزپوشان اصفهان انجام داد، اکنون باشگاه سابق خود را محکوم کرده است.

این مدافع 34 ساله در حالی باشگاه ذوب‌آهن را با شکایت میلیاردی محکوم کرده که در فصل جاری عضو هیچ‌یک از باشگاه‌های لیگ برتری نیست.

دیگر خبرها

  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی