Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیات سند مبارزه با عرضه مواد مخدر، روانگردان ها و پیش سازها در جلسه ای به ریاست استاندار قم تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی با اشاره به تدوین سند مبارزه با عرضه مواد مخدر، روانگردان ها و پیش سازها با تاکید بر بررسی کارشناسی و اجماع نظر بر روی این سند افزود: نخستین نکته ای که در هر سندی باید به آن بپردازیم بیان صحیح مسئله و نیاز به یک فهم مشترک از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با تاکید بر تهیه پیش نویس چنین اسنادی و بحث در کارگروه های تخصصی افزود: پس از مباحث کارشناسی بایستی اسناد تدوین شده به تصویب اعضاء برسد.

وی عملیاتی بودن را گام مهمی در اجرای یک سند دانست و تصریح کرد: اسناد تحولی که تصویب می‌شوند باید قابل عملیاتی شدن و نظارت باشند تا روند تحقق آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

استاندار قم با بیان اینکه مدیریت استان برنامه محور و نتیجه گرا است خاطرنشان کرد: اصلاح فرایندها و تسریع در تحقق برنامه ها بایستی خروجی اجرای این سند باشد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر قم سند مبارزه روانگردان ها مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد

محمدرضا حسین نژاد در ابتدای سخنان خود عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۱۴۰۲ را قابل تقدیر دانست و افزود:کسب رتبه دوم کشوری این ستاد در سال گذشته در حوزه مبارزه نشان از تلاش اعضای مجموعه این ستاد است . وی با تاکید بر موضوع پیشگیری در حوزه آموزش ، افزود:اجرای قوی تر طرح یاریگران زندگی در روستا ها و تقویت انجمن خیرین نیز می تواند در امر پیشگیری موثر باشد. حسین نژاد تاکید کرد:اگر پیشگیری قوی تر باشد مقابله کمتر خواهد بود . وی بر رفع مشکلات کمپ ترک اعتیاد خواهران نیز تاکید کرد و گفت: زمینه اعطای تسهیلات برای این کمپ دنبال شود . وی خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه ای پس از بهبود از اعتیاد موثر است لذا افزایش هزینه و کمک از امکانات دستگاه های اجرایی برای آموزش دهندگان در نظر گرفته شود. وی در خصوص حوزه درمان نیز اظهار داشت: در یک هدف گذاری بلند مدت ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز موجود افزوده خواهد شد ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران