Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در گفت و گو با فارس، آمار قطعی داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را اعلام کرد.

وی گفت: تعداد داوطلبان مبتلا به کرونا در آزمون ارشد ۹۹ تعداد ۸۵ نفر در کل کشور است.

وی افزود: آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال ۱۳۹۹ کشور در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه، جمعه ۱۷ مرداد ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرد.

بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از ۲ مرداد ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم بود تا جمعه ۱۰ مرداد ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل کنند و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

داوطلبانی که این فرم را تکمیل کردند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور کارشناسی ارشد صراط داوطلبان مبتلا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود

رییس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است، گفت: عضویت در گروه‌های مدعی تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه مشمول مجازات می‌شود.

به گزارش مشرق، دکتر محمدحسین حاجیلو در نشست هم افزایی سازمان سنجش آموزش کشور با نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی - قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خصوص حفاظت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سودجو و اغفال گر که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش و زحمتکش می‌شود، مورد حمایت قاطبه مردم و از جمله مصادیق حقوق عامه است.

قائم مقام رییس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد تا داوطلبان گرفتار سوداگران کنکور نشوند.

رییس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری با اشاره به برخی گزارش‌های دریافتی از شدت یافتن فعالیت عوامل سودجوی مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی مجازی، گفت: داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در کنکور شده‌اند، انتظار دارند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند.

حاجیلو با اشاره به اینکه فعالیت مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین اقدام پیشگیرانه پیش از اجرای آزمون از مدت‌ها قبل در رصد، شناسایی و تحت کنترل نهادهای اطلاعاتی و امنیتی به ویژه پلیس فتا قرار دارند، گفت: عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و همچنین استفاده از ابزارهای ممنوعه تخلف محسوب شده و موجب محرومیت آنان از آزمون است.

رییس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری خاطرنشان کرد: از طرف دیگر کسانی که در این گروه‌ها اقدام به ارسال مدارک و هرگونه پرداخت وجه می‌کنند بامعرفی به مراجع قضایی حسب مورد مطابق با اعمال مجرمانه صورت پذیرفته حتی مشمول مجازات حبس هم می شوند.

قائم مقام رییس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: حفاظت از امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است و با توجه به وظایف ذاتی و مصوبه شورای امنیت کشور دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری مسؤولیت دارند لذا با تمهیدات اندیشیده شده هیچ داوطلب متقلبی وارد دانشگاه نخواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود
  • توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از دوشنبه سوم اریبهشت
  • آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • زمان ثبت‌نام داوطلبان نوبت دوم کنکور دوباره تمدید شد
  • مهلت نام‌نویسی در نوبت دوم کنکور کارشناسی ۱۴۰۳ بار دیگر تمدید شد
  • اعلام آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳
  • شرایط دکترای بدون آزمون دانشگاه شریف