Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@16:30:36 GMT

جلب توجه مجمع تشخیص به منطقه آزاد اینچه‌برون

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۶۷۷

جلب توجه مجمع تشخیص به منطقه آزاد اینچه‌برون

دبیر مجمع نمایندگان استان گستان گفت: توجه مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسئله منطقه آزاد اینچه‌برون و ضرورت اجرای آن جلب شده و مقرر شد اعضای مجمع از استان گلستان بازدیدی را داشته و گزارشی را در این خصوص تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: افق پیش‌روی ما بالندگی نظام و رشد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از همان ابتدای امر به استاندار گلستان اعلام کردیم مجمع نمایندگان استان گلستان فارق از هرگونه نگاه جریانی و سیاسی با تفکر انقلابی برای توسعه استان وارد میدان شده است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: دولت در سایه سار ولایت است و ما باید کمک کنیم که دولت موفق شود و امروز نسل جوان از ما مطالبه‌گری جریانی ندارد بلکه مطالبه‌گری رشد اقتصادی و اشتغال دارد.

نوروزی گفت: امروز این مجمع نمایندگان در استان گلستان به دنبال افراط و تفریط نیست بلکه می‌خواهیم مدیران استان از توان نمایندگان برای توسعه استان استفاده کنند.

وی با انتقاد از توجه مدیران ملی به استان گلستان، تاکید کرد: وزارت نیرو 33 هزار میلراد تومان به استان‌ها تخصیص داد اما یک ریال به استان گلستان تخصیص داده نشد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: با تلاش‌ها و رایزنی‌های مجمع نمایندگان استان گلستان توجه مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسئله منطقه آزاد اینچه‌برون و ضرورت اجرای آن جلب شده و مقرر شد اعضای مجمع از استان گلستان بازدیدی را داشته و گزارشی را در این خصوص تهیه کنند.

نوروزی گفت: باید برای سرمایه‌گذاران در استان گلستان فرش قرمز پهن کنیم و مدیران باید به این تفکر برسند که توسعه استان با توسعه اقتصاد محقق می‌شود.

وی با نقد نسبت به عملکرد مدیران ملی به مانع‌تراشی برای توعه جزیره آشوراده، گفت: چه کسانی مانع توسعه آشوراده هستند؟ ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان تشخیص رشد اقتصادی گرگان دبیر مجمع نمایندگان گلستان مجمع تشخیص منطقه آزاد اینچه برون گلستان مجمع نمایندگان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون