Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@11:22:12 GMT

رئیس‌جمهور برزیل: کرونا ترس ندارد، برای چه می‌ترسید؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۸۰۹

رئیس‌جمهور برزیل: کرونا ترس ندارد، برای چه می‌ترسید؟

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژائیر بولسونارو، رئیس‌جمهور برزیل که به دلیل رفتار و اظهارنظر‌های عجیب و جنجالی خود معروف است این بار به مردم این کشور که روزانه بیش از هزار نفر از آنها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند پیشنهاد کرده است از این بیماری هراسی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که تا کنون سه بار آزمایش کرونای او مثبت اعلام شده است روز گذشته گفت تقریبا هر کسی به کووید-۱۹ مبتلا خواهد شد و از مردم خواست با این بیماری روبه‌رو شوند و با آن مبارزه کنند. او که به تازگی قرنطینه سه هفته‌ای خود را به پایان رسانده برای اثبات حرف خود به پرونده بیماری خودش اشاره کرد و گفت «من ۶۵ سال سن دارم و در گروه پرخطر هستم.» بولسونارو در ادامه اضافه کرد «می‌دانستم که روزی آن را خواهم گرفت، زیرا فکر می‌کنم متاسفانه همه آن را خواهند گرفت. از چه می‌ترسید؟ با آن روبه‌رو شوید.» او ادامه داد «از بابت کشته شدگان متاسفم، اما مردم هر روز به دلایل مختلفی می‌میرند.»

این کشور پس از آمریکا دومین کشوری است که بیشترین قربانیان ناشی از این بیماری را ثبت کرده است.

بسیاری در این کشور به سیاست‌های بولسونارو در مقابله با شیوع کرونا انتقاد دارند. بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند. رئیس جمهور برزیل همانند متحد آمریکایی خود «دونالد ترامپ» از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، تلاش داشت تا ابعاد و خطر این بیماری را کم اهمیت جلوه دهد. بولسونارو حتی در مواردی شیوع کرونا را جعلی و کار رسانه‌ها دانست و با این اظهارات خود، نظرات متخصصان جامعه جهانی را به چالش کشید. رئیس جمهور برزیل همچنین از منتقدان جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه شیوع کروناست.

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس جمهور برزیل کرونا رئیس جمهور برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌ است | این خوشحال‌کننده است

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه هیئت ‌دولت گفت: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده‌است اما مسئولان نباید دست از تلاش بردارند.

وی افزود: رشد تجارت و افزایش صادرات در کشور و همچنین کاهش واردات مواد مصرفی خوشحال‌کننده است.

رئیس‌جمهور گفت: جامعه نخبگانی و عموم مردم باید در جریان عملکرد دولت در سال جاری قرار گیرند.

کد خبر 839871 منبع: ایسنا برچسب‌ها اقتصاد - تورم خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • تشریح وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران/ ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • شیوع هپاتیت در اردوگاه پناهجویان سودانی در چاد
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • توصیه به دامداران کاشانی در خصوص شیوع تب برفکی
  • رئیسی: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده‌است
  • رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌ است | این خوشحال‌کننده است
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید