Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@19:16:38 GMT

سحاب چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۸۵۴

سحاب چیست؟

خبرگزاری میزان- سحاب به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد که مشتریان با کار خود بتوانند به هر بانک دیگر عضو مرکز شتاب حواله کنند. تاریخ انتشار: 20:00 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۷۱۱

خبرگزاری میزان – سحاب این امکان را به مشتریان بانک می‌دهد که با استفاده از کارت خود بتوانند به هر بانک دیگر عضو مرکز شتاب حواله ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    استفاده از این سامانه بر اساس مبلغ کارت به کارت بین ۵۰۰ تومان تا ۳ هزار و ۳۰۰ تومان کارمزد دارد.   یکی از ویژگی‌های سحاب این است که استفاده از آن در شعبه و خودپرداز‌ها و همچنین دراینترنت بانک میسر است.   برای استفاده از خدمات سحاب در شعبه، از دستگاه کارتخوان و منوی تحویلداری می‌توان استفاده کرد.   به طور کلی سقف حواله کارت به کارت بین بانکی سحابی از طریق خودپرداز‌ها و اینترنت بانک برای هر کارت در هر شبانه روز معادل ۳ میلیون تومان است.   همچنین سقف حواله کارت به کارت بین بانکی سحابی از طریق شعب برای هر کارت در هر شبانه روز معادل ۱۵ میلیون تومان است.   برای استفاده از خدمات سحاب در شعب، مشتری باید فرم مخصوص انتقال را تکمیل کند و حواله‌های سحابی فقط با کارت امکانپذیر است.   لازم به ذکر است که در سامانه حواله الکترونیک بین بانکی سحاب امکان بررسی محدود مشخصات انتقال گیرنده پیش از عمل انتقال وجود دارد.   انتقال‌ها به صورت آنی انجام می‌شود و وجه بلافاصله به حساب انتقال گیرنده واریز می‌گردد.   تسویه بین بانکی از طریق مرکز شتاب و بعد از تسویه تمام تبادلات روزانه مرکز مزبور انجام می‌گردد.   به طور کلی امکان برگشت دستور پرداخت در سحاب وجود ندارد و وجه به حساب پیش فرض کارت انتقال گیرنده منتقل می‌شود.   بیشتر بخوانید: کاهش ۹۰ درصدی فیشینگ درگاه پرداخت با فعال سازی رمز پویا   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی نظام بانکی بین بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار رشد کرد / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۸۹۵ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:
آماده سقوط قیمت دلار باشید

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228030 برچسب‌ها دلار

دیگر خبرها

  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: ۴۴ هزار و ۳۸ تومان
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • دلار حواله به ۴۱ هزار تومان نزدیک شد
  • قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای/ دلار رشد کرد
  • دلار رشد کرد / قیمت روز ارزهای مبادله‌ای