Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@12:32:40 GMT

سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن سیما منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۹۸۱

سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن سیما منصوب شد

محمدهادی صلح‌جو با حکم مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به‌عنوان سرپرست گروه تلاوت و نغمات این شبکه منصوب شد.

به گزراش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جواد شیخ‌اکبری طی حکمی، محمدهادی صلح‌جو را به‌عنوان سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد، در حکم شیخ‌اکبری آمده است:

«نظر به تجربیات، سوابق و تعهد جناب‌عالی به موجب این حکم «سرپرست گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیما» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های کلان سازمان با اتخاذ تدابیر مناسب و شیوه‌های موثر، اهداف و مأموریت‌های ذیل را به‌نحو مطلوب محقق کنید.

بازتعریف ساختار برنامه‌های تلاوت‌محور مبتنی بر عنصر جذابیت بصری تهیه بانک جامع تلاوت‌های جهان اسلام راه‌اندازی شورای تلاوت و نغمات دینی اهتمام ویژه درخصوص تولیدات فاخر در حوزه‌های تلاوت، نواها، نغمات دینی طراحی و مهندسی پخش تلاوت روزانه و شبانه شبکه همفکری و تعامل با نهادهای مرتبط با مأموریت گروه به منظور ایجاد جریان‌های مؤثر در حوزه تلاوت راه‌اندازی نهضت تولید نماهنگ‌های دینی مبتنی بر آیات قرآن و سیره اهل بیت (ع) بازنگری در تصاویر تلاوت‌ها بر اساس گرافیک و هویت بصری شبکه طراحی خلاقانه و هوشمندانه برنامه‌های اذان‌گاهی شبکه

امید است با تکیه بر لطف خداوند متعال و در سایر تعالیم قرآن کریم و اهل بیت (ع) و توانمندی‌های همکاران آن مجموعه موجب ارتقا فرایند برنامه‌های تلاوت و نغمات شبکه شوید.

در پایان از زحمات و تلاش جناب آقای ثانی در دوره سرپرستی گروه تقدیر و تشکر می‌کنم.»

محمدهادی صلح‌جو پیش از این مدیریت گروه آموزش رادیو قرآن در سال ۱۳۹۱ و مدیریت گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن از سال ۹۷ تا ۹۹ را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/4127/پ

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه قرآن تلاوت و نغمات شبکه قرآن شبکه قرآن و معارف سیما تلاوت و نغمات شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند

رئیس فدراسیون والیبال ایران در حکمی سرپرست تیم‌های ملی والیبال زیر ۱۸ و ۲۰ سال پسر ایران را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن ان حکم  آمده است:

«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – بحرین 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، مهدی احمدی آذر  را به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا – اندونزی 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا 2024 از دوم تا نهم مرداد در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با تیم‌های چین‌، چین تایپه و قطر در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • «معارف قرآن» استاد مصباح نظام فکری منسجمی از معارف را شکل می دهد
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • گزارش تصویری | بازدید ۱۰۰ میلیونی تلاوت قاری نوجوان برنامه محفل در شبکه‌های اجتماعی